Cuneax Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Teknologisk utvikling kan gå sakte i den amerikanske staten.Statlig byrå bruker fremdeles disketter Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Legekontorer i Trondheim bruker disketter til NAV, 2013 ftw. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 På jobben må jeg av og til frem med de enda bedre 5 1/4 diskettene for å få liv i gamle systemer. Ikke overraskende detta Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fordelen med dette er jo at om de kommer på avveie, så er det "ingen" som vet hva det er for noe. Da får de heller ikke missbrukt det. 7 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er ikke mange måneder siden disketter ble avviklet på legevakta her i byen. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 På jobben må jeg av og til frem med de enda bedre 5 1/4 diskettene for å få liv i gamle systemer. Ikke overraskende detta Nå må du utdype synes jeg Hva slags systemer er i bruk som du må ta frem 5 1/4 disketter for å vekke? Hva brukes de til? I forhold til artikkelen så regner jeg jo med at det er noe relatert til atombombesiloer, jo viktigere ting er jo eldre systemer brukes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå må du utdype synes jeg Hva slags systemer er i bruk som du må ta frem 5 1/4 disketter for å vekke? Hva brukes de til? I forhold til artikkelen så regner jeg jo med at det er noe relatert til atombombesiloer, jo viktigere ting er jo eldre systemer brukes PLS'er fra 80-tallet som brukes til å styre norske oljeplattformer Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 PLS'er fra 80-tallet som brukes til å styre norske oljeplattformer Hahahaha, ganske sykt Takk for dagens gullkorn :) Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fortsatt selges det millionvis av disketter hvert år, og det blir nok ikke slutt med det første heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg