Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Måtte slette fallout tactics fordi når jeg skulle installere kom det opp at det ikke fant part 2 men det var der Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Husket du å laste ned alle tre delene? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hervé asså. Noen ganger kan man nesten like ham. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hervé asså. Noen ganger kan man nesten like ham. Snakker du om meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Lastet ned Fallout 2 og er ikke så begeistret for det. Spillte fallout 3 og new vegas først. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Fallout 1, 2 og Tactics er totalt forskjell fra Fallout 3 og 3 Las Vegas etc når det kommer til grafikk og gameplay, er bare miljøet, historien og universet som er porta over til 3'ern og sammen med pip boy + det å kunne velge hvor man skal treffe, men 3ern har også realtime combat om man heller ønsker det. Så de som har spillt 3ern og aldri de tidligere før nå, så ikke forvent det samme som 3ern! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Lastet ned Fallout 2 og er ikke så begeistret for det. Spillte fallout 3 og new vegas først. Finner det vanskelig å bli sjokkert over dette. Forresten ingen vits i å kjøpe Tactics med mindre du er helt tom for ting å gjøre på, og det kan jeg nesten garantere at du ikke blir når GoG har vintersalg. Tactics er liksom Fallout-serien sin Holiday Special. Endret 15. desember 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå