The man! Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Er det noen som spiller independence-war2 eller endte dette spillet opp slik som grim fandango?(glimrende annmeldelser men ingen spillte det). [ Denne Melding var redigert av: The man! på 2002-02-16 17:41 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Et tips helt irrelevant til selve spørsmålet ditt. Lag topics som henspeiler til det tråden faktisk handler om. Overskriften her er like dårlig som "hjelp", "trenger hjelp", "les her", "et spørsmål" etc. Det hjelper en god del på navigasjonen for andre lesere. Og det er ikke minst større sjanse for at du får svar på spørsmålet ditt, hvis folk ser hva tråden handler om. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 jeg har grim fandango (ORGINAL!), men jeg har aldri gidder og spille det. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 betre overskrift? ja.....men den var ikkje dårlig heller, eg forstod jo med ein gang hva han meinte Outcast er vell det beste spillet ever som har gått i glemmeboken Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Grim Fandango er et brilliant spill.. veldig morro.. :smile: Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 spiller det jeg,faktisk jævlig bra.var en del bugger i det men siste patch retta opp mesteparten. "sitter i planetskyggen av blackeye og venter,så ut av blackeye L-P kommer 2 SOLAN megafreighters ut med 12 storm petrel(interceptorfighter) som fightercover,i samme øyeblikk løsner 2 t-fightere fra en "viss" advance patcom.Plasmaen lyser opp i det møke rom når patcomen kommer inn mot megatransportene,og i samme øyeblikk som patcomen åpner ild mot første megatransporter så endres HUD fra 12 "gule" kontakter til "rød"...t-fighterne åpner ild mot det 2 første storm jagerne,mens de 10 resterende konsentrer ilden mot patcomen.Patcomen jobber som satan selv for og overleve da det popper 6...10 nye "røde kontakter opp på HUD`en,maruder pirater har nettopp kræsjet patyet.I løpet av 30 sek har en medium fight tatt en stygg vending...for nå er det ikke lenger snakk om og loote transportere,men og overleve..." heh en vanlig dag på jobben som pirat :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: Outcast er vell det beste spillet ever som har gått i glemmeboken Synd at folk glemte det så fort, det spillet er simpelthen genialt. Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Nei, har nok ikke spillt eller hørt om spillene dine...men jeg vet om et FLOTT rollespill som ble laget for lenge siden som het DAGGERFALL. Jeg tror det var et eller annet galt med spillet eller noe lignende, fordi spillet ble....'withdrawed' som det heter. Men jeg har mitt enda, og spiller det ganske ofte!!! Lenke til kommentar
jason Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 De har en fin artikkel på Din Side angående gamle spill, det ligger også en link hvor man kan hente ned disse spillene. http://www.dinside.no/page/artf/29195.shtml? Det virker som om nostalgien kommer frem hos folk etterhvert, så her er det mye godteri. [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-02-24 14:14 ] Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 World War 2 Fighters Glimrende flysimulator som jeg TROR ikke kom til Norge, noe som var utrolig irriterende men jeg fikk tak i hele likkavæl da Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg spilte Grim Fandango og det står for meg som et av de virkelig store adv. spillene. Atmosfæren og humoren er rett og slett uslåelig. Skandale at det ikke har kommet en oppfølger. Nevner i samme åndedrag Simon the Sorcerer I/II. Også ufattelig fine spill, 3ern skulle lages men de prøvde seg visst med noe 3d greier som gikk i grøfta...tragisk Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-16 22:33, siDDIs skrev:betre overskrift? ja.....men den var ikkje dårlig heller, eg forstod jo med ein gang hva han meinte Han hadde endret den i det du leste den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå