Gå til innhold

glemte spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips helt irrelevant til selve spørsmålet ditt. Lag topics som henspeiler til det tråden faktisk handler om. Overskriften her er like dårlig som "hjelp", "trenger hjelp", "les her", "et spørsmål" etc. Det hjelper en god del på navigasjonen for andre lesere. Og det er ikke minst større sjanse for at du får svar på spørsmålet ditt, hvis folk ser hva tråden handler om.

Lenke til kommentar

spiller det jeg,faktisk jævlig bra.var en del bugger i det men siste patch retta opp mesteparten.

"sitter i planetskyggen av blackeye og venter,så ut av blackeye L-P kommer 2 SOLAN megafreighters ut med 12 storm petrel(interceptorfighter) som fightercover,i samme øyeblikk løsner 2 t-fightere fra en "viss" advance patcom.Plasmaen lyser opp i det møke rom når patcomen kommer inn mot megatransportene,og i samme øyeblikk som patcomen åpner ild mot første megatransporter så endres HUD fra 12 "gule" kontakter til "rød"...t-fighterne åpner ild mot det 2 første storm jagerne,mens de 10 resterende konsentrer ilden mot patcomen.Patcomen jobber som satan selv for og overleve da det popper 6...10 nye "røde kontakter opp på HUD`en,maruder pirater har nettopp kræsjet patyet.I løpet av 30 sek har en medium fight tatt en stygg vending...for nå er det ikke lenger snakk om og loote transportere,men og overleve..."

heh en vanlig dag på jobben som pirat :smile:

Lenke til kommentar

Nei, har nok ikke spillt eller hørt om spillene dine...men jeg vet om et FLOTT rollespill som ble laget for lenge siden som het DAGGERFALL. Jeg tror det var et eller annet galt med spillet eller noe lignende, fordi spillet ble....'withdrawed' som det heter. Men jeg har mitt enda, og spiller det ganske ofte!!!

Lenke til kommentar

Jeg spilte Grim Fandango og det står for meg som et av de virkelig store adv. spillene. Atmosfæren og humoren er rett og slett uslåelig. Skandale at det ikke har kommet en oppfølger.

Nevner i samme åndedrag Simon the Sorcerer I/II. Også ufattelig fine spill, 3ern skulle lages men de prøvde seg visst med noe 3d greier som gikk i grøfta...tragisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...