Kalletjo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei alle sammen! Lurer på hvordan jeg egentlig kan få kjøpt og installeret spil over xbox live på xbox one. Har ikke funnet en løsning enda, for fungerer ikke med norsk bankkort ihvertfall. Har Xboxen satt opp til at jeg er fra UK, dermed blir det GBP som er valuta. Noen som vet hvordan dette kan løses? Har selv tenkt på gavekort fra amazon.co.uk, fungerer dette? Mvh Kalletjo Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 http://www.offgamers.com/ Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er ikke noe problem.. registrer ditt norske bankkort å skriv en fake amerikansk adresse/zipcode Kjøpt 2 spill uten problemer Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 For guds skyld velg US! UK er jo mye dyrere, og de har visst satt opp prisen på microsoft sine titler også. Betalingen kan du bare bruke Paypal eller som han over her sier Er en FAQ for dette her... Lenke til kommentar
Kalletjo Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Takker for svar. Skal endre på dette fort som svint! Lenke til kommentar
StinkyPete Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Selger mitt COD: Ghosts til Xbox one for 350,- (kode) eller bytte med AC: Black Flag til xbox one. Endret 14. desember 2013 av StinkyPete Lenke til kommentar
Kian Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Noen som kan forklare i litt mer detalj hvordan man kan kjøp DLC/Spill til Xbox one?Har prøvd å forandre adresse, men det er ikke mulig å velge annet land. Man kan migrere til et annet land, men da må man være der i 3 mnd før man evt kan bytte tilbake. Hvordan kjøper folk spill? KAn man kjøpe amerikansk gift card å redeeme det? Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg fant denne videoen på youtube. Den er på tysk, men det er ikke noe problem å skjønne hva du skal gjøre Endret 15. desember 2013 av Ken89 Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg fant denne videoen på youtube. Den er på tysk, men det er ikke noe problem å skjønne hva du skal gjøre Noen peiling på hva som skjer om du endrer tilbake adressen til norge? Mister du tilgang til spillene, tenker på MVa og den slags? Er det ett fett hvilken adresse du setter opp? Regner også med at det er for sent å endre til US ettersom jeg nå er registrert i norge? Endret 15. desember 2013 av Sparrk Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Jeg tror nok ikke MS kommer til å tillate at folk utenfor USA får kjøpe spill fra deres markedpass særlig lenge. De taper jo enorme summer på at nordmenn f.eks kjøper spill der og ikke på norske Live. Jeg tipper de stopper dette når de har lansert i alle landene. Man får nok beholde de man har kjøpt men får ikke fjøpt fler. Endret 16. desember 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er ikke noe problem.. registrer ditt norske bankkort å skriv en fake amerikansk adresse/zipcode Kjøpt 2 spill uten problemer Jeg har en Xbox live konto som er registrert i under norge. Inne på xboxen står det US. Kan jeg prøve å legge til et kreditkort i storen med fake us adresse? eller må kontoen være registrert under us? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg har en Xbox live konto som er registrert i under norge. Inne på xboxen står det US. Kan jeg prøve å legge til et kreditkort i storen med fake us adresse? eller må kontoen være registrert under us? Ja, du kan det. Gå inn på games&apps/settings og ''billing'' til venstre i bildet der. Legg inn visakortet med din vanlige addresse, men med et amerikansk postnummer, amerikansk stat og telefonnummer. F.eks: California som stat, 90006 som postnummer og 123 321 4321 som tlf nummer. 2 Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ja, du kan det. Gå inn på games&apps/settings og ''billing'' til venstre i bildet der. Legg inn visakortet med din vanlige addresse, men med et amerikansk postnummer, amerikansk stat og telefonnummer. F.eks: California som stat, 90006 som postnummer og 123 321 4321 som tlf nummer. Fantastisk:) Takk! Så enkelt og genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå