Cuneax Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vil «Smarty Ring» ta over for smartklokker og smartbriller?Verdens første smartring har LED-skjerm Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Liker markedet, har liten tro på gjennomføringsevne. Jeg tror ikke disse er så fryktelig mye flinkere på evne til å krympe elektronikk enn f.eks. de som leverte den schvære brødboksen som heter "Galaxy Gear" eller de som lagde kubben kjent som "Live View". Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 "Verdens første smartring" nnnntjaaaaaaa..? Hva med NFC-ring? Dere har t.o.m omtalt den selv, den er vel ganske smart? https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CDoQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.amobil.no%2Fartikler%2Fdagens-dings-nfc-ring%2F153725&ei=78GpUuSoLoK7ygP_n4GIDQ&usg=AFQjCNGV-6ChsHbQfveVg4wcnnvwZ4sb0g&sig2=Svr1GL_ATfswG2YZOptRJg&bvm=bv.57967247,d.bGQ Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 NFC-ringen er passiv, så den faller nok ikke inn under definisjonen for "smartring" som produktsegment. Men det er jo en smart ring. 3 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 ... kan i tillegg brukes som fjernkontroll for smarttelefonen. Skal du ta bilder? Gjør det via ringen. Vil du svare på telefonsamtalen? Gjør det via ringen. Eller bare gjør det direkte uten mellomledd... Det finnes helt klart bruk hvor en slik ring er fornuftig. Å gjøre noe som uansett krever en annen dings i handa er ikke nødvendigvis en av de. Synes også det virker litt strevsomt å måtte ta ringen av og på hver dag for lading. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Så sinnsykt tykk ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 1 dag batteri med 22 mAh batteri og folk tror faktisk på dette? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Smartring? Den er smart som et brød. Fullstendig hjelpeløs uten en smarttelefon å låne hjerneaktivitet fra. Jeg synes det har gått inflasjon i uttrykket smart. Hvis denne er smart så er 90-tallsfenomenet personsøker ennå smartere. 1 Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Litt kult egentlig. Ikke at jeg hadde giddet å ta bilder med en ring, eller ringt (pun not intended) med den, men helt enkle ting. Kanske et litt kult mønster på skjermen (som man kan endre selvsagt) pluss at den kan lyse opp når noen sender melding. Ja, og vise klokka da, og når man får mail. Med andre ord kun helt enkle ting. Ellers kunne den bare fungert som et smykke Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Litt kult egentlig. Ikke at jeg hadde giddet å ta bilder med en ring, eller ringt (pun not intended) med den, men helt enkle ting. Kanske et litt kult mønster på skjermen (som man kan endre selvsagt) pluss at den kan lyse opp når noen sender melding. Ja, og vise klokka da, og når man får mail. Med andre ord kun helt enkle ting. Ellers kunne den bare fungert som et smykke Du er vel inne på det faktiske bruksområdets kjerne: Ikke smartfunksjoner, men -et spesielt smykke -en sekundær miniskjerm til telefonen. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Litt kult egentlig. Ikke at jeg hadde giddet å ta bilder med en ring, eller ringt (pun not intended) med den, men helt enkle ting. Kanske et litt kult mønster på skjermen (som man kan endre selvsagt) pluss at den kan lyse opp når noen sender melding. Ja, og vise klokka da, og når man får mail. Med andre ord kun helt enkle ting. Ellers kunne den bare fungert som et smykke Du er vel inne på det faktiske bruksområdets kjerne: Ikke smartfunksjoner, men -et spesielt smykke -en sekundær miniskjerm til telefonen. Ser da potensialet med denne, men jeg hadde nokk gått for en enkel "smart" kloke istedenfor. Jeg er for øvrig overasket over at man i det heletatt gidder å sette så mye innmat i en "smart" kloke fremfor å legge regnekraften på telefonen slik som denne (det hadde gitt dem muligheten til å lage mindre klokker som varer betraktelig lengre på batteri). Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Jeg så en dude med Galaxy Gear på ett håndledd og en klokke på det andre håndleddet her om dagen. Den "smarte" var minst 8 ganger større i volum, og ja, så ut som mobil+gaffa+håndledd. Mens den tradisjonelle viste klokka. Noe Samsungen ikke gjorde. Og dette er deler av hvorfor jeg er skeptisk til at hvemsomhelst skal komme med en ultrasmooth miniatyr-enhet som dette med så fantastisk LED og noe som helst nettverksfunksjonalitet pluss tilstrekkelig batterikapasitet i en tynn ring rundt fingern. Det "lengste" vi er kommet i denne retningen i den virkelige verden er vel fitness-armbåndene. De har knapt noe funksjonalitet, og er milevis unna å nå opp til dette produktets miniatyriseringsnivå. Derfor er jeg gjennomskeptisk. Would hate to be right. Endret 13. desember 2013 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg