Gå til innhold

Kamptråd [PL]: Manchester City vs. Arsenal

Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Å bli ydmyket av City var vel ikke noe Ozil forespeilet seg. Skjønner ham godt jeg. Stiller vel spørsmålstegn ved valget om å komme hit.

Du har vel ikke tatt til betrakting at Ozil pleier å være veldig streng mot seg selv? Du er på bærtur igjen. Han opplevde nederlag i Madrid også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kanskje på tide å roe ned din heksejakt på Benjo, Martin? Om han gjør det så forrbannet HVER eneste innlegg så hvorfor ikke blokkere han?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kanskje på tide å roe ned din heksejakt på Benjo, Martin? Om han gjør det så forrbannet HVER eneste innlegg så hvorfor ikke blokkere han?

Fordi jeg er drittlei av den anti-Arsenal-fyren der skal spy sånt piss rundt i forumet. Jeg har blokket han før, og jeg får vel bare gjøre det igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har blokket han før, og jeg får vel bare gjøre det igjen.

Så gjør alle en tjeneste og gjør det da, i stedet for å "true" med det.

Nivået på forumet blir ikke bedre av at du skal kaste deg over Benbjo og "pisset" hans hver gang.

Minst like irriterende disse utbruddene dine for andre, som "pisset til Benbjo" er for deg tenker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fordi jeg er drittlei av den anti-Arsenal-fyren der skal spy sånt piss rundt i forumet.

Det skjønner jeg meget godt. Og har nok reagert likesn jeg også, men etter SÅ mange latterlige innlegg som er nærmest identisk så er det jo bare å akseptere at han er sånn\gjør det for å provosere. Ikke gi han mer makt\glede enn han fortjener.

Lenke til kommentar

Innsatsen til Arsenal var tross alt høy etter min mening (med tanke på uken som har gått), men vi fikk det likevel ikke helt til idag. City vant velfortjent de 3 poengene idag og med tanke på hvordan de har prestert på hjemmebane i år, så føler jeg virkelig ikke at vi ble ydmyket. Vi la oss veldig sårbar på vår bane halvdel og det måtte vi betale for. Men dette er selvfølgelig bare min mening.

Skjønner frustrasjonen til özil, men at han stiller spørsmålstegn til valget sitt, ser jeg på som helt absurd. Han har tross alt bare vært her i ca et halvt år og så langt har vi egentlig gjort det bra.

Ville bare kommentere på dette innlegget som jeg synes var glimrende. Saklig og diskuterer sak og ikke person. Fint :)

Å slippe inn 6 mål skal uansett ikke skje og det er jo ydmykende. At vi taper i seg selv er ikke ydmykende, men forventet. Det er bare måten vi gjør det på som gjør det ydmykende. Det samme ble Tottenham og Man U forøvrig.

Om vi har gjort det bra denne sesongen? Nja, tja. Vi har gjort det greit. Det som skremmer meg er at vi har spilt 2 bortekamper mot lag på øvre halvdel av tabellen (slik den så ut forrige helg, har ikke sjekket status i dag). Begge har vi tapt. Jeg synes personlig ikke vi ser ut som tittelkandidater blant annet nettopp pga dette. Vi leder neppe PL når vi vinker adjø til 2013. Da må vi i så fall slå Chelsea og Newcastle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En god del som tippet Arsenal-seier og/eller jevn kamp

Og så? Du var bare nødt til å påpeke at noen trodde på Arsenal-seier, ikke sant? Er det virkelig så gøy å tippe på tap, for så å ha rett? Hold deg så negativ som du vil, men irriterer meg noe voldsomt at du alltid skal få det å ha troen på laget sitt til å virke feil. Slutt å påpeke hele tiden at noen tippet på seier, mens du tippet på tap, bare for å prøve å få respekt på en eller annen syk og vridd måte.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Og så? Du var bare nødt til å påpeke at noen trodde på Arsenal-seier, ikke sant? Er det virkelig så gøy å tippe på tap, for så å ha rett? Hold deg så negativ som du vil, men irriterer meg noe voldsomt at du alltid skal få det å ha troen på laget sitt til å virke feil. Slutt å påpeke hele tiden at noen tippet på seier, mens du tippet på tap, bare for å prøve å få respekt på en eller annen syk og vridd måte.

Litt usikker på om det ironisk eller ikke om at denne uttalelsen kommer fra deg. Først og fremst kan du selv være irriterende og du lager så mye bråk ut av alt. For det andre så rakker du ned og påstår det samme om Kleivis, men samtidig så er det omtrent det som er å forvente av deg.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...