Gjest medlem-105082 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kan bli en bra kamp dette her! Eventuelt en gørrkjedelig 0-0, men det håper jeg ikke. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Meldes at Sagna er tilbake til City kampen. Hurra! Avgjøres trolig idag Sitat fra Arsenal.com Speaking on December 13, ahead of the Premier League game against Manchester City, Arsene Wenger said: "The main doubt we have is about Sagna, who will have a test today and after that I will make the decision about whether I take him with us or not." Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Han sa han var positiv til det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 John Cross @johncrossmirror4m Sagna set to play at Man City. He thinks he's fit to start despite just coming back. Monreal also set to play at left back. Gibbs breather. Heller Monreal-Sagna enn Gibbs-Jenkinson. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Bra! Sagna er mye mye bedre enn Jenkinson. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg har troa på Jenkinson i det lange løp, men det er godt å få tilbake Sagna til denne kampen! Sagna har imponert meg hittil denne sesongen. Jeg er litt skeptisk til Monreal i denne kampen, da han har lite kamptrening og litt ruskete defensivt. Gibbs breather i denne kampen? En av de vanskeligste kampene denne sesongen - det høres ut som tynn suppe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Faen så dødt her en time før kampstart av en stor kamp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Stille før stormen vet du. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Faen så dødt her en time før kampstart av en stor kamp! Vi har ihvertfall toppkamp. Neida, men det er nok stille før stormen. Våknet med en god følelse i dag. Spent på hvilken ellever vi starter med. Hører Nacho vil starte på venstreback, noe jeg er veldig positiv til. Håper på denne: Polakk Sagna - Mert - Kos - Nacho Flamini - Ramsey Walcott - Özil - Wilshere Giroud Regner med det blir Cazorla på venstre, Wilshere på høyre og Walcott på benk dog... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Håper Sagna er fit som en fisk selvom han har vært ute i en 2-3 kamper Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 #Arsenal team to play Man City: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Wilshere, Ramsey, Ozil, Walcott, Giroud #MCFCvAFC Bra uttak Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 #Arsenal subs: Fabianski, Vermaelen, Arteta, Rosicky, Cazorla, Gnabry, Bendtner #MCFCvAFC Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Uttaket mitt gikk rett inn ser jeg. Godt med Sagna tilbake og Theo fra start. COYG! Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gleder meg! U eller B. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Dette skal bli en nydelig start på PL helgen:D Blir nok tøft for Arsenal, men utelukker ingenting, alt kan skje:) Endret 14. desember 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Herlig med Walcott! Endret 14. desember 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Dette blir en spennende kamp. Gleder meg til å streame kampen på en crappy stream fra første rad... EDIT: Selv om jeg ikke er fan av noe spesielt lag, så merker jeg at jeg begynner å like Arsenal mer og mer. Kanskje jeg skal bli gooner. Endret 14. desember 2013 av Knewt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvor lenge siden er det Walcott startet en kamp nå? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 En stund, men tror at Sagna sin skade har hindret en kampstart for Walcott tidligere, ettersom Walcott og Jenkinson på høyre ikke vulle fungert særlig bra. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kjipt at jeg ikke får sett kampen idag.. Slo vi ikke City 3-0 i sesongoppkjøringen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå