Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gikk glipp av kampen. Hva var greia mellom Mertesacker og Øzil? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 City vs Liverpool pleier å ende uavgjort. Regner med det skjer i år også.My point exactly! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Du er av den typen, altså... Hvilken type er det? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Gud bedre, du er så butthurt. Bare hold kjeft for en gangs skyld, så slipper du å drite det ut. Er det bare akseptert å tære på sitt eget lav på dette forumet? Vil heller kalle meg realistisk. Om jeg driter meg ut får så være, gir fint blanke i renomméet mitt blant en gjeng folk på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er det bare akseptert å tære på sitt eget lav på dette forumet? Vil heller kalle meg realistisk. Om jeg driter meg ut får så være, gir fint blanke i renomméet mitt blant en gjeng folk på internett. fikk du med deg at Arsenal tapte med tre mål? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Hvilken type er det? "Umad?" "Butthurt?" typen av det usakelige slaget, som er vanskelig å ha en diskusjon med Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Vil Latias ta initiativet til å stoppe "galskapen" som foregår her? Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Gikk glipp av kampen. Hva var greia mellom Mertesacker og Øzil? Hva er det du sikter til? Åja... http://www.dagbladet.no/2013/12/14/sport/fotball/premier_league/arsenal/per_mertesacker/30843619/ Viss historien stemmer, gir jeg en tommel opp for Mertesacker Tøft gjort! Endret 14. desember 2013 av knuhuf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei. Det her er drama på det beste. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 fikk du med deg at Arsenal tapte med tre mål? Nei Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er hardt å komme til Manchester, gitt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 "Umad?" "Butthurt?" typen av det usakelige slaget, som er vanskelig å ha en diskusjon med Vi diskuterer en kamp mellom Arsenal og ManC. Det er du som blander inn Liverpool fordi du er så utrolig skuffet over eget lag. Det er butthurt. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hva er det du sikter til? Åja... http://www.dagbladet.no/2013/12/14/sport/fotball/premier_league/arsenal/per_mertesacker/30843619/ Viss historien stemmer, gir jeg en tommel opp for Mertesacker Tøft gjort! Historien stemmer ja. Kapteinmateriale det der! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hva er det du sikter til? Åja... http://www.dagbladet.no/2013/12/14/sport/fotball/premier_league/arsenal/per_mertesacker/30843619/ Viss historien stemmer, gir jeg en tommel opp for Mertesacker Tøft gjort! Å bli ydmyket av City var vel ikke noe Ozil forespeilet seg. Skjønner ham godt jeg. Stiller vel spørsmålstegn ved valget om å komme hit. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er hardt å komme til Manchester, gitt. Ganske hardt for oss selv også -.- Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Historien stemmer ja. Kapteinmateriale det der! Respekt! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ganske hardt for oss selv også -.-Selvinnsikt! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Å bli ydmyket av City var vel ikke noe Ozil forespeilet seg. Skjønner ham godt jeg. Stiller vel spørsmålstegn ved valget om å komme hit. Herlig at du alltid tenker det verste! Skal vi ikke sette penger på en overgang i januar da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Herlig at du alltid tenker det verste! Skal vi ikke sette penger på en overgang i januar da? Det blir for tidlig. Blir vel noen rykter til sommeren, men tror han blir en sesong til. Hvis vi ikke vinner noe innen sommeren 2015 forsvinner han. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Å bli ydmyket av City var vel ikke noe Ozil forespeilet seg. Skjønner ham godt jeg. Stiller vel spørsmålstegn ved valget om å komme hit. Innsatsen til Arsenal var tross alt høy etter min mening (med tanke på uken som har gått), men vi fikk det likevel ikke helt til idag. City vant velfortjent de 3 poengene idag og med tanke på hvordan de har prestert på hjemmebane i år, så føler jeg virkelig ikke at vi ble ydmyket. Vi la oss veldig sårbar på vår bane halvdel og det måtte vi betale for. Men dette er selvfølgelig bare min mening. Skjønner frustrasjonen til özil, men at han stiller spørsmålstegn til valget sitt, ser jeg på som helt absurd. Han har tross alt bare vært her i ca et halvt år og så langt har vi egentlig gjort det bra. Endret 14. desember 2013 av knuhuf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå