Hea|ix Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fikk Corsair XMS4000 512(kjøpte feil) istedenfor Corsair TWINX512-4000 512MB. Har dette mye å si ytelsesmessig? Og kan jeg kjøpe en til Corsair XMS4000 512 å kjøre dual? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er ingen ekspert på Intel-kort, men tror at ytelsesøkningen ved å kjøre dual på IC7 er ganske stor? Du får nøye deg med 1'512 nå, og så får du kjøpe en 512-brikke til når du får råd ;-) Du kan ikke få én brikke til å kjøre i dual. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 jo, det er nok noe å hente ved å kjøre Dual ddr, kjøp deg en til 512 brikke å putt i, blir sikkert knall det Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det som er spesielt med TWINX er at de er testet sammen for optimal ytelse. Det kan hende at du kan sette sammen 2 stk XMS og de ikke passer sammen. Dersom du kjøper en XMS i tillegg så kan det sikkert gå bra, men jeg ville ha byttet den til TWINX RAM, da er du sikker på at dette vil fugere. Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 det er tre uker siden jeg fikk dem.....er d mulig å bytte dem då? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 det er tre uker siden jeg fikk dem.....er d mulig å bytte dem då? Tror ikke det går, men om du har xms eller twinX spiller ingen rolle da dette egentlig er samme brikken. Forskjellen er at fabrikanten hevder at to brikker i samme esken er "testet" for å passe sammen jeg kaller det et salgstriks. 95% av alle brikkene som er i min test er enkeltbrikker som er testet sammen og har pr dags dato ikke hatt problemer med dette. Kjører selv med 2 x 512 Golden Dragon 3500 brikker ,disse kjører på 490 mhz og er kjøpt med en mnd mellomrom. Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 ok...det var godt å høre snekker'n! tusen takk for raske svar! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 ok...det var godt å høre snekker'n! tusen takk for raske svar! Kan jo nevne at de forrige brikkene mine var XMS 3500 brikker også disse var kjøpt til forskjellige tider,men det var ingen prob. Disse har en kompis nå i en amd maskin funker perfekt. Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 det høres bra ut!.....får begynne å spare da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå