Kurt Lekanger Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 – Vi skal bygge det råeste mobilnettet i T-baneverdenen, sier Telenor.Slik skal du få lynrask 4G i tunnelene (Ekstra) 1 Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Veldig bra artikkel - fortsett slik! 6 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Veldig bra artikkel - fortsett slik! Takk! Vi har masse spennende stoff på gang de neste ukene :-). 8 Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Dette er en Ekstra artikkel verdig! Kjempebra skrevet, og interessant stoff! Godt jobba! 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Flott artikkel! Jeg leser alt jeg kan komme over om dekningsutbyggingen. 2 Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tusen takk for en kjempeflott artikkel! Ser frem til mange flere slike i tiden som kommer! Gjerne enda flere og detaljerte bilder. Forslag; - Slik virker Nødnettet - Mobildekning i tettbefolkede områder (Snarøya, Ring 1) - Mobildekning på Gardermoen, Oslo S og Kjøpesentre - NTV/Norkring 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hadde vært fint med en detaljert artikkel der dere blir med ut i felten og bygger en helt ny basestasjon på en fjelltopp. Basestasjoner er fascinerende. Lenke til kommentar
masae Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Flott artikkel, men det er ingen kabler med 16.000 volt på t-banen. Togene henter 750 volt fra strømskinnen. Fartsgrensen på Munkelia er forøvrig også bare 50, og ikke 70 som det blir skrevet. Mvh T-banefører Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Flott artikkel, men det er ingen kabler med 16.000 volt på t-banen. Togene henter 750 volt fra strømskinnen. Fartsgrensen på Munkelia er forøvrig også bare 50, og ikke 70 som det blir skrevet. Mvh T-banefører Hei, takk for "innside-info". :-) Da har vi fått feil opplysninger. Har rettet opp i artikkelen. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hva skal man med mobil på toget? Før i tiden så fordrev man tiden ved å stirre ut i tunellmørket eller kikke på veggen i kupeen. Ungdommen i dag skal ha underholdning hele tiden. Når jeg var ung så fikk vi underholdningen vår ved å kaste stein på tyskerne! 2 Lenke til kommentar
ostepopp98 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Lo godt av denne, jeg: når toget kommer susende i 50 kilometer i timen:D Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hva skal man med mobil på toget? Før i tiden så fordrev man tiden ved å stirre ut i tunellmørket eller kikke på veggen i kupeen. Ungdommen i dag skal ha underholdning hele tiden. Når jeg var ung så fikk vi underholdningen vår ved å kaste stein på tyskerne! Nå har det seg slik vi ikke er "før i tiden" lenger. Tiden står ikke stille. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Supert at Telenor sørger for byfolket på deres reiser gjennom underverdenen. Men, hva med alle oss andre? Bor rett nord for Trondheim, rett over fjorden. Her har vi knapt nok 3G, og jeg må løpe rundt i huset å lete etter signaler. Nå nylig satte de opp en ny sender på Trondheimssiden. Jaggu tikket det ikke inn et 4G symbol også. Problemet er bare at en skog av brukere i bygda nå sliter med at de ikke får ringt eller sendt meldinger i heletatt. Telefoner som ser ut til å være på nett er det ikke, og jeg kan gå en hel dag uten at folk får tak i meg, uten at det er synelig grunn til det. Support bryr seg minimalt med disse tilbakemeldingene. Men for all del, la byfolket sørafer få superdekning over alt. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kontakt dem regelmessig og meld feil. Kanskje det hjelper. 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Problemet er bare at en skog av brukere i bygda nå sliter med at de ikke får ringt eller sendt meldinger i heletatt. Telefoner som ser ut til å være på nett er det ikke, og jeg kan gå en hel dag uten at folk får tak i meg, uten at det er synelig grunn til det. Når vi fikk støtte for 4G her i bygda hvor jeg bor (et par mil sør for Bergen) ble det samtidig også en del dekningsproblemer. Dette var vel gjerne for en 2-3 uker siden. Det ligger fortsatt en åpen driftsmelding på Telenor om at de er kjent med feilen og jobber med å rette den. Enkelte brukere kan oppleve sporadisk redusert dekning som resultat av arbeidet med 4G i området. Kanskje det er noe lignende der du bor? Sjekk https://www.telenor.no/privat/minesider/open/driftsmelding/driftsmeldinger.cms Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Lo godt av denne, jeg: når toget kommer susende i 50 kilometer i timen:D Det føles sånn når 100+ tonn kommer mot deg. Skjønte ikke dette. Alle tre operatørene har basestasjoner, men buker de bare frekvensene til TeleMobil? Lenke til kommentar
candi Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Bruk gjerne penger på å gi god dekning i noen av landets største byer istedenfor. Etter dama mi bytta til Telenor har vi aldri opplevd dårligere dekning 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg