Fredrik7le86 Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har tenkt å plukke opp en 32GB WiFi Grey iPad Air til Helgen. Har tenkt lenge og nøye og det føles som den mest fornuftige oppgraderingen fra min iPad 2 16gb wifi. denne kommer brukes mest til surfing, lese utenlandske blar, netflix, noen episoder av serier og 1-2 filmer gjennom VLC appen. er det noen som har noe inspill i om jeg kan trenge mer lagringsplass eller kommer denne passe gott til mine behov? hvilken iPad Air modell har du? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Jeg har tenkt å plukke opp en 32GB WiFi Grey iPad Air til Helgen. Har tenkt lenge og nøye og det føles som den mest fornuftige oppgraderingen fra min iPad 2 16gb wifi. denne kommer brukes mest til surfing, lese utenlandske blar, netflix, noen episoder av serier og 1-2 filmer gjennom VLC appen. er det noen som har noe inspill i om jeg kan trenge mer lagringsplass eller kommer denne passe gott til mine behov? hvilken iPad Air modell har du? Har valgt hvit 32 gb med cellular. Dette fordi jeg periodevis har et behov for å være online utenfor wifi - nettverk (hytta for eksempel). 32 gb valgte jeg for å ha litt ekstra plass til innhold som f.eks. spotify spillelister, musikk i apple lossless - formatet og noen filmer. Jeg har ikke så mange apper, men jeg vet at blant annet GTA -spillene spiser en del lagringsplass. EDIT: Sett i etterpåklokskapens lys er nok ikke cellular nødvendig for meg. Med tanke på hvor lite denne funksjonen brukes, kunne jeg heller bare delt nettverk på smartmobilen. Men en fordel med cellular er jo at du har GPS. Endret 12. desember 2013 av ostenxx 1 Lenke til kommentar
bobky Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 32 GB 4G modell. Svart. 16 GB er bare litt for lite. 32 føles litt mer "fremtidsrettet". Hadde nettbrett med kun wifi før, og da var mobildata savnet. 1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 32GB black. Wifi. Har hatt både hvit og sort ipad tidligere, sort ramme er mer behagelig å ha når man ser på film/bilder på skjermen. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 De fleste har en smart tlf idag, så da kan du sette den opp som hotspot (wifi sone til nettbrettet). Så 3G\4G på nettbrett er egentlig unødvendig. Ville nok selv gått for 32GB, evt 64GB. Ikke noe mindre iallefall. Ellers får man jo små portable wifi harddisker til film-streaming osv. Kommer litt an på hva man bruker den til. Fyller man opp veldig mye spill så er det jo greit med litt lagringsplass. Jeg vil nok sannsynligvis gå for iPad Mini Retina neste gang, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Har valgt hvit 32 gb med cellular. Dette fordi jeg periodevis har et behov for å være online utenfor wifi - nettverk (hytta for eksempel). 32 gb valgte jeg for å ha litt ekstra plass til innhold som f.eks. spotify spillelister, musikk i apple lossless - formatet og noen filmer. Jeg har ikke så mange apper, men jeg vet at blant annet GTA -spillene spiser en del lagringsplass. EDIT: Sett i etterpåklokskapens lys er nok ikke cellular nødvendig for meg. Med tanke på hvor lite denne funksjonen brukes, kunne jeg heller bare delt nettverk på smartmobilen. Men en fordel med cellular er jo at du har GPS. høres ut som ett fornuftigt og bra valg.. kudos for att du gir meg ett bra svar Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 her er en liste fra en stor poll i USA.. virker som de fleste velger 32gb wifi space grey http://www.imore.com/which-ipad-air-did-you-get-poll Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 ganske intressant med tanke på att 16gb er entry modellen.. skjerpings apple.. håper å se 32,64,128 neste år Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 32GB black. Wifi. Har hatt både hvit og sort ipad tidligere, sort ramme er mer behagelig å ha når man ser på film/bilder på skjermen. bra valg Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 32 GB 4G modell. Svart. 16 GB er bare litt for lite. 32 føles litt mer "fremtidsrettet". Hadde nettbrett med kun wifi før, og da var mobildata savnet. høres bra ut.. spesiellt med iPad Air som er så portapibel og lett åm ha med seg.. jeg bor nerme jobben min nå men om jeg senere bynner å ta buss til jobben er 4g definitivt ett must for meg Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Har valgt hvit 32 gb med cellular. Dette fordi jeg periodevis har et behov for å være online utenfor wifi - nettverk (hytta for eksempel). 32 gb valgte jeg for å ha litt ekstra plass til innhold som f.eks. spotify spillelister, musikk i apple lossless - formatet og noen filmer. Jeg har ikke så mange apper, men jeg vet at blant annet GTA -spillene spiser en del lagringsplass. EDIT: Sett i etterpåklokskapens lys er nok ikke cellular nødvendig for meg. Med tanke på hvor lite denne funksjonen brukes, kunne jeg heller bare delt nettverk på smartmobilen. Men en fordel med cellular er jo at du har GPS. sant.. du kan dele nettverk med din iPhone så det funker i en kort tid sålenge du ikke er lang tid uten wifi.. dagens samfunn bynner å bli mer å mer trådløs akkurat nå.. du har f.ex. Trådløse Trondheim å det er helt genialt for studenter og folk som bruker pads og smartphones i det daglige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå