Gå til innhold

aero s201/202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp fått mitt 203 , og det er konge ! Beste kabinett jeg har kjøpt , er ikke vant med alle den skruingen , men det gikk da . Viss du skifter ledn så skal du nokk få den til å lyse konstant , men er bare tøft at den bytter :p KONGE KABINETT , også prisen da , 450 spenn , opptenningsved viss jeg skulle kjøpe nytt :p

Lenke til kommentar

Jeg har Aero s203 modda solid.

Som: modda inn og naglet fast plexi i side og topp, skjært ut usb luka nederst og satt inn grill i stedet for med blå led´s bak, skjært ut 4 av viftegrillene (2 foran 2 bak) og satt inn egne gull griller, vifter i plexi´n oppe og side o.s.v.

Det er billig og supert å modde!

Lite minus for ikke uttagbar hovedkortplate.

 

M`kululu: jeg var også på OsloLan, så du min s203? satt rad 5 tror jeg en av de første plassene.

Lenke til kommentar
Jeg har Aero s203 modda solid.

Som: modda inn og naglet fast plexi i side og topp, skjært ut usb luka nederst og satt inn grill i stedet for med blå led´s bak, skjært ut 4 av viftegrillene (2 foran 2 bak) og satt inn egne gull griller, vifter i plexi´n oppe og side o.s.v.

Det er billig og supert å modde!

Lite minus for ikke uttagbar hovedkortplate.

 

M`kululu: jeg var også på OsloLan, så du min s203? satt rad 5 tror jeg en av de første plassene.

 

 

Bilder takk :D

Lenke til kommentar

:D Jo, jeg skal legge en egen tråd om mitt kabinett, men jeg har akkurat bestilt vannkjølingssett og jeg må få lånt et godt kamera.

 

Jeg er redd for at det kan drøye et par uker.

Jeg kan se om jeg kan legge ut en midlertidig hjemmeside med bilder tatt av mitt stolte 3+++ år gamle 0,8 M.pixlel kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...