M`kululu Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 noen som har erfaring med disse kabinettene? lurer på å kjøpe en av de. går det ann å gjøre slik at dioden forran lyser med en afrge hele tida? nevn + - Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nettopp fått mitt 203 , og det er konge ! Beste kabinett jeg har kjøpt , er ikke vant med alle den skruingen , men det gikk da . Viss du skifter ledn så skal du nokk få den til å lyse konstant , men er bare tøft at den bytter KONGE KABINETT , også prisen da , 450 spenn , opptenningsved viss jeg skulle kjøpe nytt Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis du har tenkt til å bruke et kabinett av metall til opptenningsved, så vil jeg bare ønske deg lykke til Har tenkt til å kjøpe S202 selv!!!Syns det er dritkult, og det er en utrolig bra pris...!Det er anbefalt av OCshoot også:)Løp og kjøp Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 har et S202 selv.. synes det er helt greit... fint å modde litt på.. et lite tips: kjøp deg thumbscrews samtidig med kassa.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 har et S202 selv.. synes det er helt greit... fint å modde litt på.. et lite tips: kjøp deg thumbscrews samtidig med kassa.. Helt enig , kjøp thumbscrews , det gjorde jeg , verdt alle pengene! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 fikk sansen for det når jeg så det på oslolan! kommer nok til å kjøpe det, skal bare prøve å få solgt gamle kabbisen først... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 noen som har noe mer å si om det? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 noen som har noe mer å si om det? KJØP DET NÅ , DU VIL IKKE ANGRE Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har Aero s203 modda solid. Som: modda inn og naglet fast plexi i side og topp, skjært ut usb luka nederst og satt inn grill i stedet for med blå led´s bak, skjært ut 4 av viftegrillene (2 foran 2 bak) og satt inn egne gull griller, vifter i plexi´n oppe og side o.s.v. Det er billig og supert å modde! Lite minus for ikke uttagbar hovedkortplate. M`kululu: jeg var også på OsloLan, så du min s203? satt rad 5 tror jeg en av de første plassene. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har Aero s203 modda solid.Som: modda inn og naglet fast plexi i side og topp, skjært ut usb luka nederst og satt inn grill i stedet for med blå led´s bak, skjært ut 4 av viftegrillene (2 foran 2 bak) og satt inn egne gull griller, vifter i plexi´n oppe og side o.s.v. Det er billig og supert å modde! Lite minus for ikke uttagbar hovedkortplate. M`kululu: jeg var også på OsloLan, så du min s203? satt rad 5 tror jeg en av de første plassene. Bilder takk Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 tror ikke det, det var s202 jeg så, legg opp noen bilder da, kanskje jeg kjenner den igjen + du får brifa litt Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jo, jeg skal legge en egen tråd om mitt kabinett, men jeg har akkurat bestilt vannkjølingssett og jeg må få lånt et godt kamera. Jeg er redd for at det kan drøye et par uker. Jeg kan se om jeg kan legge ut en midlertidig hjemmeside med bilder tatt av mitt stolte 3+++ år gamle 0,8 M.pixlel kamera. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 er ikke sikkert det blir kabinett på meg med det første, tror jeg vil oppgradere hk og cpu... får se!! må si at det nesten er utrolig at kabinettet er så billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå