Redaksjonen. Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Se hva du kan vinne i dagens luke.Konkurranse: Julekalender 2013 - luke 12 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg finner absolutt ingen offisielle kilder som sier nøyaktige datoen til Conquest of Paradise, kun måneden. Jeg har ingen anelse hvor dere har fått deres dato. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Datoene stemmer ikke en gang med deres egen artikkel fra da tilleggspakken ble annonsert. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Paradox har utsatt tilleggspakken etter at vi først skrev om den, og det er den nye datoen vi etterspør. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvorfor er adressefeltet borte? ell Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Godt spørsmål. Nå er det i alle fall tilbake! Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg finner absolutt ingen offisielle kilder som sier nøyaktige datoen til Conquest of Paradise, kun måneden. Jeg har ingen anelse hvor dere har fått deres dato. Ett lite tips: Sjekk ut Paradox sine offesielle sider på utvidelses pakken, se etter utgivelsesdato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå