FB.804925758 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en A3 skanner til min kjæreste i julegave. Men jeg syns helt ærlig det er litt vanskelig å finne en. Jeg har ikke så mye peiling på det dessverre. Tar gjerne i mot tips! Eller fins det en maskin som kopiere/skanner og skriver ut i A3 format? Som ikke koster altfor mye og ikke er altfor stor? Hun skal bruke den til å skanne inn tegninger og sketsjer av miljø og by-plantegninger. Hun studere som landsskapsarkitekt. Har funnet denne: Er den noe god? http://www.komplett.no/canon-canoscan-lide-700f/766705 Er det noen flere ting jeg må tenke på eller huske på ved kjøpt av dette til henne? På forhånd takk! Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg er på jakt etter en A3 skanner til min kjæreste i julegave. Men jeg syns helt ærlig det er litt vanskelig å finne en. Jeg Det du linker til er en A4-scanner. Mener at Epson og muligens Lexmark har multifunkjonsenheter som klarer A3. Er imidlertid usikker på om A3 er bare utskrift eller også scanning. Tror ikke du finner noen rimelig A3-scanner. Uten å vite mer om hva som skal scannes er det vanskelig å si noe om kvalitetskrav. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fant denne Epson multifunksjonmaskinen, men om scanneren er til A3 får du sjekke selv om det står det i spesifikasjonene. Her har du flere og her enda flere, bare og skrive a3 i søkerfeltet til butikker så får du flere treff, men sjekk at de virkelig scanner A3. Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Takk for hjelp folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå