trn1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 jeg har galaxy s4 mini og syntes tastaturet er for lite for mine fingre. Har noen et godt råd om jeg kan skifte og hvorledes jeg gjør det Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Anbefaler deg å laste ned Swiftkey fra Google Play. Du finner det her: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey.phone.trial Det er en måneds gratis testversjon. Dersom du ønsker å bruke det videre koster det noen små kroner, men det er det verdt for min del. Swiftkey lærer seg ditt skrivemønster, og foreslår ord på bakgrunn av hva den hele tiden lærer om dine skrivevaner. Den er og god på å rette opp skrivefeil, så vanligvis gjør det ikke noe om du bommer på en bokstav eller to. Det blir smartere og smartere jo lengre du bruker den, så det blir hele tiden bedre Lenke til kommentar
trn1 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 jeg har galaxy s4 mini og syntes tastaturet er for lite for mine fingre. Har noen et godt råd om jeg kan skifte og hvorledes jeg gjør det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
trn1 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Takk for hjelpen. Det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå