hirden Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hei, i våres kjøpte jeg et asus sabertooth p67. Nå har jeg plutselig mistet kruttet i nettet mitt. Nettet funker greit på andre pcer i huset untatt denne, som ikke har noen som helst hastighet. begynner å tro at hovedkortet har kræsjet fullstending. har formatert pcen, oppgradert bios, lan drivere osv. men dette hjelper ingenting. har en 12/5 mbits linje, får brukt 1 mbit ned men 0mbit opp.Noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har du litt mer info om hvordan netterverket dett er? Har du prøvd en annen tp-kabel? Har prioritet på switchporter? Lenke til kommentar
hirden Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 har byttet tp kabler, koblet direkte på modem, men ingen forskjell. den andre pcen har fult ut på nettet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvilke LAN-drivere bruker du? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
hirden Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 bruker asus sabertooth p67, brukt nyeste hovedkort drivere, og windows drivere.men ser det er en gjenganger på nett at når det problemer med nett og hovedkort er asus det som blir nevnt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har du installert programvaren du fikk med hovedkortet? Hvis du har installert Asus AI Suite II, gå inn på Settings og fjern avhukingen for Network iControl og se om det hjelper. Lenke til kommentar
hirden Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 ok, det skal jeg prøve Lenke til kommentar
hirden Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 fant det ikke, men avinnstallerte det, ser ikke ut til å hjelpe Lenke til kommentar
hirden Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 funker ikke noe som helst det her, virker som det trådløse stoppet også nå gitt. Lenke til kommentar
hirden Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 rettelse, hadde tp kabel fortsatt i porten, nå fikk jeg fult utslag på trådløs igjen. tror det bekrefter rimelig greit at hovedkortet er kaputt når det gjelder internett. takk for all hjelp og forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå