Gå til innhold

Arrested Development

Anbefalte innlegg

Noen som har sett det? Det er den desidert beste komedien jeg noen gang har sett, og muligens den beste tv-serien også. De tre originale sesongene var helt fantastiske, men ble dessverre kansellert på grunn av for få seere. Rart, siden Arrested Development fikk hele 6 Emmy-priser, flere People`s Choise Awards og en haug med seksere.

Så kom en fjerde sesong nå på Netflix, som var veldig annerledes enn de tre første, men alt i alt et bra comeback og en god sesong. Anbefaler alle å se denne serien, alle sesongene er på Netflix. Pilot-episoden er litt treg og ikke fult så morsom som resten, så hold ut, det blir bare bedre og bedre.

Hva er deres favoritt-scene? Min er muligens et av Gob`s trylletriks. Eller "illusjoner", som Gob kaller det. Firesale er også fantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler alle å IKKE se denne serien. Waste of time. Trust me..

Kort fortalt er det en serie som handler om en 14 år gammel gutt, som i hver episode prøver å få kline med niesen sin..

o_o

Arrested Development er noe av det morsomste som er lagd til TV. Sett hele serien 3 ganger.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sesong 1-3 er helt vanvittig latterlig. Det er så usaklig, sykt og tåpelig at det blir morsomt.

Den nye sesongen (i regi av Netflix) så jeg tre episoder av før jeg ikke orka mer. Men som sagt, dem 3 første blir morsommere jo fler ganger du ser dem, ettersom man legger merke til nye ting hele tida.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De tre første sesongene hadde jo så vanvittig mange gode vitser. Den fjerde sesongen var ikke like morsom, og det hadde jeg heller ikke forventet, men den fikk absolutt godkjent etter å ha sett ferdig hele sesongen. Spesielt "Entourage-episoden" med Gob var fantastisk, i hvertfall for oss som elsker Entourage.

Sitatet under kommentarene mine er forøvrig et eksempel på en enkel, men fantastisk vits. Tobias Fünke som sa det.

Lenke til kommentar

Helt enig. Desidert seriens sterkeste side. Og bra skuespill, i motsetning til andre sitkoms som f.eks TBBT og HIMYM.

Hører det kanskje skal komme en film, og så muligens sesong 5. Gleder meg :)

Endret av VKF
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så nettopp ferdig sesong 4 av Arrested Development for tredje gang. Første gangen jeg virkelig har kjent at sesong 4 virkelig er nesten like bra som de tre første. Fremdeles den geniale humoren, og serien er skrevet like bra som den burde. Ler godt av "Sound of Silence" og "Same". GOB og Wonder er fantasiske sammen, hehe...

Hvilke øyeblikk likte dere best fra AD S4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...