VKF Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen som har sett det? Det er den desidert beste komedien jeg noen gang har sett, og muligens den beste tv-serien også. De tre originale sesongene var helt fantastiske, men ble dessverre kansellert på grunn av for få seere. Rart, siden Arrested Development fikk hele 6 Emmy-priser, flere People`s Choise Awards og en haug med seksere. Så kom en fjerde sesong nå på Netflix, som var veldig annerledes enn de tre første, men alt i alt et bra comeback og en god sesong. Anbefaler alle å se denne serien, alle sesongene er på Netflix. Pilot-episoden er litt treg og ikke fult så morsom som resten, så hold ut, det blir bare bedre og bedre. Hva er deres favoritt-scene? Min er muligens et av Gob`s trylletriks. Eller "illusjoner", som Gob kaller det. Firesale er også fantastisk. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Anbefaler alle å IKKE se denne serien. Waste of time. Trust me.. Kort fortalt er det en serie som handler om en 14 år gammel gutt, som i hver episode prøver å få kline med niesen sin.. Endret 11. desember 2013 av MDCCLXXVI 1 Lenke til kommentar
VKF Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Da har du vel ikke sett serien, hvis du tror det er det serien handler om. Men uansett, hver sin smak. Da har du vel ikke sett serien, hvis du tror det er det serien handler om. Men uansett, hver sin smak. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Anbefaler alle å IKKE se denne serien. Waste of time. Trust me.. Kort fortalt er det en serie som handler om en 14 år gammel gutt, som i hver episode prøver å få kline med niesen sin.. o_o Arrested Development er noe av det morsomste som er lagd til TV. Sett hele serien 3 ganger. Endret 11. desember 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ufattelig oppskrytt. Har sett hele serien nå i høst. Var sånn passe. Likte sesong 4 desidert best. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Spesiell humor som ikke appellerer til alle. Er nok derfor den ble kansellert også. Selv har jeg snart hatt 3 gjennomganger av serien, med unntak av sesong 4 som fikk en gjennomgang. Syntes sesong 4 var den svakeste, men det var fortsatt et herlig gjensyn med gjengen. 4 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sesong 1-3 er helt vanvittig latterlig. Det er så usaklig, sykt og tåpelig at det blir morsomt. Den nye sesongen (i regi av Netflix) så jeg tre episoder av før jeg ikke orka mer. Men som sagt, dem 3 første blir morsommere jo fler ganger du ser dem, ettersom man legger merke til nye ting hele tida. 1 Lenke til kommentar
VKF Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 De tre første er best, men likte den fjerde godt. Spesielt hvis du gjør ferdig sesongen, og/eller ser den flere ganger Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 De tre første sesongene hadde jo så vanvittig mange gode vitser. Den fjerde sesongen var ikke like morsom, og det hadde jeg heller ikke forventet, men den fikk absolutt godkjent etter å ha sett ferdig hele sesongen. Spesielt "Entourage-episoden" med Gob var fantastisk, i hvertfall for oss som elsker Entourage. Sitatet under kommentarene mine er forøvrig et eksempel på en enkel, men fantastisk vits. Tobias Fünke som sa det. Lenke til kommentar
VKF Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Helt enig. Gob's og Maybes episoder var best, Michael's, George Michael's og Tobias' sine episoder var også ganske bra, men resten var skuffende... Kanskje med unntak av Buster. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Så såååå fram til den nye sesongen på netflix. Men har ikke sett det ferdig enda... Det var ikke det samme.Fantastisk serie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Beste serien noengang, 10 av 10. Definitvt ikke for alle dessverre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 @ciklide: Samme greia her, elsket de tre første sesongene, men fjerde sesong funka ikke helt for meg. Kun sett halvparten. Arrested Development og It's Always Sunny In Philadelphia troner i toppen av serielista mi :] Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg vil anbefale å se ferdig den fjerde sesongen. Det er først de siste episodene du skjønner at episodene er ganske snedig laget, hvor alle historiene kobles sammen. Dere er jo dere som ikke har sett hele sesongen som klager over den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 En av de beste tingene med AD er alle referansene til tidligere episoder som hele tiden dukker opp. For hver gang man ser den skjønner man enda flere referanser, og det blir bare morsommere og morsomme. En helt fantastisk serie. Lenke til kommentar
VKF Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Helt enig. Desidert seriens sterkeste side. Og bra skuespill, i motsetning til andre sitkoms som f.eks TBBT og HIMYM.Hører det kanskje skal komme en film, og så muligens sesong 5. Gleder meg Endret 23. januar 2014 av VKF Lenke til kommentar
VKF Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Så nettopp ferdig sesong 4 av Arrested Development for tredje gang. Første gangen jeg virkelig har kjent at sesong 4 virkelig er nesten like bra som de tre første. Fremdeles den geniale humoren, og serien er skrevet like bra som den burde. Ler godt av "Sound of Silence" og "Same". GOB og Wonder er fantasiske sammen, hehe... Hvilke øyeblikk likte dere best fra AD S4? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Entourage-episoden med Gob er min favoritt, mye pga at jeg er stor fan av Entourage. Lenke til kommentar
VKF Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Den er fantastisk, og viser at sesong 4 kan være akkurat like bra som de første sesongene. Likte personlig Gob`s andre episode best. Did someone say Wonder??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå