turbo911 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Volkswagen gol er riktig, men ikke norges mest solgte bil Ps: neste gang skal det bli vanskeligere hehe.... Endret 3. mai 2013 av turbo911 Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ingen som har en anelse hva dette er for no? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ser ut som noe franskt no. Men den grillen irriterte meg litt. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Den var veldig vanskelig men jeg ser for meg at denne ikke er laget i mange eks Lenke til kommentar
te8et Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det der er vel en McQuay-Norris? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Må bare si at det var en meget stygg bil Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Det der er vel en McQuay-Norris? Det er riktig ja, Antar du tok en kikk med google bilder? ^^ Uansett så er det din tur nå. Endret 4. mai 2013 av Lyngaas Lenke til kommentar
te8et Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Endret 5. mai 2013 av te8et Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Større bilde hadde vært fint ;-) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det minner meg litt om Cobra. Eller nei ser jo ut som den har lykter over grillen igjen. Bakenden ser heller ikke riktig ut i forhold. Dorlig gjett :/ Fint med større bilde! (: Hadde vært fint med litt større bilde. Jeg er ikke sikker hvordan man får det til uten at kvaliteten blir dorlig, men kanskje ta et nytt bilde av bilen. Eller så er det kanskje en mulighet om du har lasta ned bilde å forstørre det med noen programmer på skrivebordet, men tror ikke man kan gjøre noe uten at det går utover kvaliteten på bilde :/ Endret 5. mai 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
te8et Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det minner meg litt om Cobra. Eller nei ser jo ut som den har lykter over grillen igjen. Bakenden ser heller ikke riktig ut i forhold. Dorlig gjett :/ Fint med større bilde! (: Hadde vært fint med litt større bilde. Jeg er ikke sikker hvordan man får det til uten at kvaliteten blir dorlig, men kanskje ta et nytt bilde av bilen. Eller så er det kanskje en mulighet om du har lasta ned bilde å forstørre det med noen programmer på skrivebordet, men tror ikke man kan gjøre noe uten at det går utover kvaliteten på bilde :/ Bildet er på 522px x 362px, men hvordan får jeg det så stort på innlegget mitt? Problem løst! Endret 5. mai 2013 av te8et Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hmm, jeg pleier laste det ned og så endre navn. Så laster jeg det opp igjen via full editor. Det blir som regel stort da, men du kan jo kopiere URL adressa og så gå på ikonet over som det står bilde på. Bare lim inn der burde også gå. Men da er det mulighet for at noen jukser.... Du kan jo gjøre det og satse på at vi er ærlige gjettere. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det er en type 34 Karmann Ghia. Siden jeg vet jeg har rett legger jeg ut neste: Endret 5. mai 2013 av Snylter Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Buick Special Estate? Ford Consul Classic? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Siden denne tydeligvis ble vanskelig: Ventilasjonshullene på bakskjermen er ikke til pynt. Neste hint kommer i kveld en gang om ingen klarer å løse den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Den har vel ikke motor bak? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Joda, ventilasjonen på bakskjermene er ikke til pynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå