Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Willys Model 38 coupe

Rett fabrikant, men ville fram til Willys Americar :)

Så du søker med bilder? Eller? Jeg vil si det er juks, men det er meg da.

Synes ikke det er juks å bruke google, så lenge man ikke bruker tineye.

Lenke til kommentar

Så du søker med bilder? Eller? Jeg vil si det er juks, men det er meg da.

Er jo ikke juks, har du sett hvor utrolig mange bilder og forskjellige modeller som finnes? Å bare finne en modell blant alle dem når man bare vet merket og ca årstall er veldig vanskelig. Og uten google måtte vi ventet lenge før noen hadde funnet det riktige navnetpå bilen.

Lenke til kommentar

Joa, sant nok. Så lenge man ikke bruker Tineye eller google bildesøk <- bokstavelig talt. Om du går på google > bilder > i søkebaren og helt til høyre, men til venstre for det tastatur bilde er det bilde av et kamera > trykk >Ta linken til et bilde her, lim inn der > ??? > profit

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Joa, sant nok. Så lenge man ikke bruker Tineye eller google bildesøk <- bokstavelig talt. Om du går på google > bilder > i søkebaren og helt til høyre, men til venstre for det tastatur bilde er det bilde av et kamera > trykk >Ta linken til et bilde her, lim inn der > ??? > profit

Ja det blir da juks. Men bare søke på google eller på bilder men da på ordentlig måte burde være lov. ellers blir det for vanskelig om man tar noe litt ukjent noe... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...