Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Nope, ikke Ford, men noe du garantert har hørt om før Endret 9. november 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Har samme linjer som magyver sin bil.. Edit: Den chevy pickupen hans.. Tenker det er samme merke, men du sa det ikke var en Chevy (Chevrolet). Endret 9. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Begynner å bli varmt nå Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Så du sier det er varmt når jeg basicly har det samme svaret som du sa nei til? Er det en chevy eller ikke!? Er det en Buick? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er ikke en Chevy nei, McGyver kjører da ikke en Chevy? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Han har kjørt flere biler han.. Det kan da vel ikke være en Jeep.. Kanskje en dodge.. Endret 9. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeep ja, nå er du på rett spor. Hvem lagde den første jeepen? *Hint hint* Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Willys Model 38 coupe Endret 9. november 2012 av Vidkun Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvorfor er du så sjukt god på dette Vidkun? Skulle nesten trodd du jukset, hehe Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg bruker noe som heter google. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Så du søker med bilder? Eller? Jeg vil si det er juks, men det er meg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Willys Model 38 coupe Rett fabrikant, men ville fram til Willys Americar Så du søker med bilder? Eller? Jeg vil si det er juks, men det er meg da. Synes ikke det er juks å bruke google, så lenge man ikke bruker tineye. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Syntes ikke reglene er klare nok i førstepost. Synes ikke det er juks å bruke google, så lenge man ikke bruker tineye. Google har egen "Tineye" funksjon. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg tastet inn "Willys cars" i vanlig bildesøk. Takk for tips om tineye. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Så du søker med bilder? Eller? Jeg vil si det er juks, men det er meg da. Er jo ikke juks, har du sett hvor utrolig mange bilder og forskjellige modeller som finnes? Å bare finne en modell blant alle dem når man bare vet merket og ca årstall er veldig vanskelig. Og uten google måtte vi ventet lenge før noen hadde funnet det riktige navnetpå bilen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Joa, sant nok. Så lenge man ikke bruker Tineye eller google bildesøk <- bokstavelig talt. Om du går på google > bilder > i søkebaren og helt til høyre, men til venstre for det tastatur bilde er det bilde av et kamera > trykk >Ta linken til et bilde her, lim inn der > ??? > profit Endret 9. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Joa, sant nok. Så lenge man ikke bruker Tineye eller google bildesøk <- bokstavelig talt. Om du går på google > bilder > i søkebaren og helt til høyre, men til venstre for det tastatur bilde er det bilde av et kamera > trykk >Ta linken til et bilde her, lim inn der > ??? > profit Ja det blir da juks. Men bare søke på google eller på bilder men da på ordentlig måte burde være lov. ellers blir det for vanskelig om man tar noe litt ukjent noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå