Lyngaas Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Toyota IQ? ihvertfall like felger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Subaru R1 Han ene karen har en Subaru-t-skjorte Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ser ut som en modellbil. Dinky Toys? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ikke Merc eller modellbil nei Stikkord: Italia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jupp, din tur Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Ser ut som en modellbil. Dinky Toys? // off topic Søk opp "Tilt Shift". Du tar bilde med et spesielt objektiv sånn at ting ser mye mindre ut.. Det går også ann å redigere seg frem til den effekten Så, on topic.. Noe europeisk? Endret 8. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 // off topic Søk opp "Tilt Shift". Du tar bilde med et spesielt objektiv sånn at ting ser mye mindre ut.. Det går også ann å redigere seg frem til den effekten Modellbil. Se bl.a på vindusviskerne. De ligger oppå kromlista rundt vinduene, ikke rett ovenfor som på en virkelig bil. Det finnes flere detaljer, dekk som ikke er deformert mot bakken, dekk som er altfor blanke, altfor grovt underlag under bilen, altfor tykke spiler i felgene, altfor tykke kromlister rundt vinduene, festebrakettene på eksosrøret osv. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Modellbil. Se bl.a på vindusviskerne. De ligger oppå kromlista rundt vinduene, ikke rett ovenfor som på en virkelig bil. Det finnes flere detaljer, dekk som ikke er deformert mot bakken, dekk som er altfor blanke, altfor grovt underlag under bilen, altfor tykke spiler i felgene, altfor tykke kromlister rundt vinduene, festebrakettene på eksosrøret osv. Utrolig nok tenkte jeg det var en modellbil selv, først. Det ble kjapt avkreftet her: Ikke Merc eller modellbil nei Så, da var jeg skråsikker på at det var tilt shift. Du har sikkert rett da, SeaLion Edit: Bildesøk sier at det er en "Modell 210-6 Maserati 3500 GT". Så, ja du hadde rett der, SeaLion! Endret 8. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ahh, my bad. Sorry gutta! On topic: Lotus Eclat? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) On topic: Bitter Diplomat CD (1973-1979), basert på V8-sedanen Opel Diplomat. Bitteren var en av mine drømmebiler da jeg var en pjokk. Redigering: Strøket Endret 8. november 2012 av SeaLion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Europeisk Lotus=England=Europa? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nei, dette er ikke en hemmelig og glemt Mercedes-prototype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå