mrducati Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette er en Yamaha. Husker ikke modellbetegnelsen, men mener den aldri kom i produksjon. Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Korrekt, dette er altså en Yamaha OX9911. Begynte å tro at jeg hadde valgt noe som var litt for vanskelig... Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Denne bilen synes jeg er ganske kul, men den har det teiteste navnet jeg vet om på en bil. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Funke & Will AG Grossenheinu Roadster Endret 8. mars 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Funke & Will AG Grossenheinu Roadster Ser du er inne på noe, men bilen heter ikke det. Dette er vel noe tilsvarende som å si General Motors Corporation Corvette. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Yes! Det er riktig. Bilen heter Yes! (med utropstegn!) Roadster. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Edit: bilen over er forresten en IFR Aspid. Man må gjette riktig for å legge ut en bil, Pop. Endret 8. mars 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Oi, den var jeg ikke klar over. Beklager. Hvordan fant du Aspiden så fort forresten? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Oi, den var jeg ikke klar over. Beklager. Hvordan fant du Aspiden så fort forresten? Fordi jeg er en gud når det gjelder biler (står Aspid på skiltet) Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Første er en IFR Aspid, men det er vel strengt tatt aklla waits for alice sin tur. Kvenner ikke den igjen umiddelbart, men jeg mistenker tysk. Goggomobil eller Glas eller noe kanskje? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Det er en tysker ja, men verken Goggomobil eller Glas. Nå er strengt tatt Glas produsent av Goggomobil... Kadett av noe slag? Finn evt. ut hvilken type kadett... Endret 8. mars 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Zündapp Janus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå