aklla Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Volga holder det... Ta neste du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Volga holder det... Ta neste du Hadde igrunn ikke noe, men slenger ut en enkel sak Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) En Tempo Matador? Av den virkelig, virkelig stygge sorten... Endret 1. november 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Stygg? synns den der var råtøff! Selfølgelig rett Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg skal ut å spise straks, så neste er up for grabs for den som vil Evt. kommer jeg med ny bil om en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 saab 92. fritt frem å legge ut ny bil for den som ønsker. Gjerne i litt vanskeligere grad hehe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Volga holder det... Ta neste du Hadde igrunn ikke noe, men slenger ut en enkel sak haha, slett. Endret 2. november 2011 av TanglewoodD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bildet er modifisert for at ikke tineye skal gjenkjenne det. Lenke til kommentar
mrducati Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Synd om denne tråden dør ut, men denne var vrien. Mener å ha sett bilen en gang før, men husker ikke helt hva. Noen hint Almar? Lenke til kommentar
Salior Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bildet er modifisert for at ikke tineye skal gjenkjenne det. Hmm, bakvinduet ligner litt på Porshe 911.... men ikke helt sikker :-P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ett tips hadde vært greit Ser ut som om den er fra australia, men er usikker... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Liknar på ein Porche. Men hmmm... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Porche er det ikke. både form og emblem er forskjellig fra porche, men ja, den minner litt om porche, men det er nok noe langt mer ukjent enn det... Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ok da er det en Nissan 350Z med litt rart karrosseri og med doble forgassere. Sånn er det bare. Greit å gi svaret før det har gått 4 mnd. Forslag til ny regel/tråd : Billy Bob som startet tråden har ikke vært pålogget i år. Så kansje fint om aklla waits for alice starter en ny tråd med sine regler ? -En ukes maksgrense på å svare så kan det legges ut ny. -aklla waits for alice er flink til å følge opp så foreslår at han styrer tråden hvis han vil. -D.v.s. at ved lite svar så er det kun aklla waits for alice som legger ut nytt bilde eller gir andre lov til dette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 kan sikkert gjøre det jeg, men får vente noen dager. må komme meg hjem fra hafjell først Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kom over denne med en tilfeldighet, men de er uten tvil en Etox Zafer Coupé fra Tyrkia. http://en.wikipedia.org/wiki/Etox Førstemann til mølla legger ut ny bil Lenke til kommentar
drz Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Slår til jeg da, fjernet skilt og merke så det ikke skulle bli altfor lett. Har ikke vært innom denne tråden på årevis, så beklager hvis den har blitt tatt før =) Er ikke innom så alt for ofte, så hvis dere er sikker på at det er riktig så er det bare å fortsette Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ser ut som en Lada samara. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ser ut som en Lada samara. Riktig, ta neste Før jeg går i gang med å evt. lage en ny tråd, slik Glavalavala, hva mener dere andre? Stenge denne og lage ny tråd med litt strengere regler for tid og slikt, sånn at den forhåpentligvis ikke dør ut annenhver uke? Eller trenger vi ikke det, denne tråden funker jo den også, det har jo vært mye liv her også. Eller er folk bare lei leken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå