Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sånn sett er vel merket (i disse dager) beslektet med Opel... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Sånn sett er vel merket (i disse dager) beslektet med Opel... Desverre, feil kontinent på tiden bilen ble produsert. Nå er det ganske riktig kontinent Altså, USA, m det skulle være noe tvil. Opel startet i Tyskland, men ble kjøpt opp av GM og regnes vel dermed som Amerikaner nå vil jeg tro. Men, merket jeg er ute etter oppstod og ble borte i USA. EDIT: Merket har, så vidt jeg har funnet ut, aldri hatt noe som helst med Opel å gjøre... Endret 2. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) *feilpost* Endret 2. august 2011 av Skogli Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Aha. Tenkte Vauxhall siden det var snakk om griffin. Min kjennskap til Vauxhalls historie er heller begrenset, så jeg hadde egentlig ingen gode forslag på bil. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er usikker på om det er det rette navnet på bilen, men jeg satser på: Gardner Motor Car - Model 90 Custom Brougham. Muligens en Model 80 Coupe? Hvis jeg har rett så kan hvem som helst legge ut bilde. Men helst av en gammel, gammel bil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ikke Durant heller. Kan nevne at det aldri har vært noe samarbeid med GM heller Nytt bilde, samme produsent. EDIT: Er usikker på om det er det rette navnet på bilen, men jeg satser på: Gardner Motor Car - Model 90 Custom Brougham. Muligens en Model 80 Coupe? Hvis jeg har rett så kan hvem som helst legge ut bilde. Men helst av en gammel, gammel bil. Helt riktig. I utgangspunktet var det en 1926 Gardner Roadster, men tror det forrige bildet mitt er en Gardner Model 90. Uansett, bare Gardner er godkjent! Endret 2. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe, ikke værst å bare hoppe rett inn i tråden og finne riktig bil. Skal se om jeg finner en bil, men bare til å hive ut bilde imens. Er ikke sikker jeg finner noe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hehe, ikke værst å bare hoppe rett inn i tråden og finne riktig bil. Skal se om jeg finner en bil, men bare til å hive ut bilde imens. Er ikke sikker jeg finner noe. Det er en 3-4 veldig gode her som er "lei" av å ta nesten alle oppgavene, så nye er veldig velkomne:) Kudos til deg, skjeldent biler er ute mer enn maks en dag før de blir tatt, med denne var ingen på riktig spor engang... Endret 2. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe, jeg har en litt spesiell måte å søke etter biler på. Men det er min lille hemmelighet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hehe, jeg har en litt spesiell måte å søke etter biler på. Men det er min lille hemmelighet. bilde-søk og slikt er veldig fy-fy... Tråden er først og fremst tiltenkt for de som kan litt om bil, ikke de som er flinke til å søke, men ingen blir kastet ut for noen av delene Endret 2. august 2011 av aklla Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe, jeg prøver å søke mest mulig etter informasjon, hvis ikke noe går så blir det litt bildesøk... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ok, jeg tar en her. Adler Trumpf? Emblemet ligner veldig i hvert fall, det samme gjelder selvmords-dørene som er standard på Adler. Det samme er de top-monterte vindusviskerene, men sol-taket er nytt for meg Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ingen Adler, nei. Googling er i mine øyne greit, men bildesøk ødelegger all moroa. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ingen Adler, nei. Googling er i mine øyne greit, men bildesøk ødelegger all moroa. Da sier vi en Hanomag Rekord da... Google er greit nok ja, men bildesøk er som sagt fy-fy. Personlig sjekker jeg alle bildene jeg legger ut på en bilde-søke side først... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bildesøk er jo siste utveg, men slik som forrige så søkte jeg på bilde og fant et navn, søkte meg frem til resten. Er egentlig fy-fy... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ingen Adler, nei. Googling er i mine øyne greit, men bildesøk ødelegger all moroa. Da sier vi en Hanomag Rekord da... Google er greit nok ja, men bildesøk er som sagt fy-fy. Personlig sjekker jeg alle bildene jeg legger ut på en bilde-søke side først... Hanomag Rekord er riktig. Blant de første dieseldrevne personbilene i verden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva er dette da? Siste bilen jeg tar fra denne perioden, er egentlig ikke noe glad i så gamle biler... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ford model T coupe convertible? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå