Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal spørre i spoiler, og at svarene blir skrevet i spoiler. Da kan de som vil se på hva som blir spurt om og hva som blir svart.

Felgene tror jeg er amerikanske eller tyske? Hvit tekst på dekkene er vel først og fremst amerikansk? Så da tror jeg kanskje bilen er amerikansk? Mulig jeg spør mye, men man lærer ikke så mye uten det. Er ikke akkurat så gammel heller.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal spørre i spoiler, og at svarene blir skrevet i spoiler. Da kan de som vil se på hva som blir spurt om og hva som blir svart.

Felgene tror jeg er amerikanske eller tyske? Hvit tekst på dekkene er vel først og fremst amerikansk? Så da tror jeg kanskje bilen er amerikansk? Mulig jeg spør mye, men man lærer ikke så mye uten det. Er ikke akkurat så gammel heller.

God idé

Bilen er amerikansk, men kun delvis slik du tenker på amerikansk.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Dette var en skikkelig nøtt. Ser ut som en blanding av Alfa Romeo Alfetta Coupe, DMC De Lorean og AMC Spirit Coupe.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Jeg juksa litt, og fant at det er en GM basert bil produsert i 22 eksemplarer i Equador. Aymesa Gala fra 1985. Fant ingen andre bilder av bilen enn det som ble lagt ut, så man kan nesten lure på om den var i produksjon.

Siden jeg juksa for å komme videre, diskvalifiserer jeg meg selv fra å legge ut neste bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...