Tee-Zee Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Så får vi se om anti-google-mafiaen klarer denne. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Syns formen minner om Alfa Romeo Alfetta, men sikkert ikke noe sammenheng. (Nei, jeg brukte ikke Google. Fornøyd?) Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser likheten, men såvidt jeg vet er det ingen sammenheng. Er likevel ikke utenkelig at denne var inspirert av Alfetta. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tror jeg skal spørre i spoiler, og at svarene blir skrevet i spoiler. Da kan de som vil se på hva som blir spurt om og hva som blir svart. Felgene tror jeg er amerikanske eller tyske? Hvit tekst på dekkene er vel først og fremst amerikansk? Så da tror jeg kanskje bilen er amerikansk? Mulig jeg spør mye, men man lærer ikke så mye uten det. Er ikke akkurat så gammel heller. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tror jeg skal spørre i spoiler, og at svarene blir skrevet i spoiler. Da kan de som vil se på hva som blir spurt om og hva som blir svart. Felgene tror jeg er amerikanske eller tyske? Hvit tekst på dekkene er vel først og fremst amerikansk? Så da tror jeg kanskje bilen er amerikansk? Mulig jeg spør mye, men man lærer ikke så mye uten det. Er ikke akkurat så gammel heller. God idé Bilen er amerikansk, men kun delvis slik du tenker på amerikansk. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Noe "sporty" fra Ford kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg kan se for meg at vi er i Sør-Amerika og at dette kanskje er noe fra GM do Brasil? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Du nærmer deg. Både GM og Sør-Amerika er riktig. Brasil er derimot ikke helt riktig. EDIT: Såvidt jeg har forstått: Ikke direkte GM, men de er involvert. Endret 28. juni 2011 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Dette var en skikkelig nøtt. Ser ut som en blanding av Alfa Romeo Alfetta Coupe, DMC De Lorean og AMC Spirit Coupe. Endret 28. juni 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg juksa litt, og fant at det er en GM basert bil produsert i 22 eksemplarer i Equador. Aymesa Gala fra 1985. Fant ingen andre bilder av bilen enn det som ble lagt ut, så man kan nesten lure på om den var i produksjon. Siden jeg juksa for å komme videre, diskvalifiserer jeg meg selv fra å legge ut neste bilde. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er helt riktig. Jeg fant heller ingen andre bilder, men føler likevel at jeg har fått bekreftet poenget mitt: Hvorvidt man vil google seg frem til svaret eller ikke bør være opp til den enkelte. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er helt riktig. Jeg fant heller ingen andre bilder, men føler likevel at jeg har fått bekreftet poenget mitt: Hvorvidt man vil google seg frem til svaret eller ikke bør være opp til den enkelte. Ikke ifølge Hanske.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg tar heller litt googling enn vill gjetting fra folk som ikke kjenner til andre modeller enn Ford Focus og Volkswagen Passat. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Okey, har en oppgavere til dere, hvilken bil er det til høyre? Alfa romeo ..... ? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ta neste GM250, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen andre må bare ta neste.. Jeg er plutselig på hyttetur. (beklager det) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Da benytter jeg muligheten, er en stund siden jeg har vært her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå