Mythos Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Det stemmer. Spanskprodusert Renault 5 med rumpe som ble kalt Renault 7. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er spillet Juiced 2 et lite hint? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hvilken bil er dette? Type, modell, motor... oldtype.jpg.bmp Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Det er vel strengt tatt ikke din tur ... Det er vel uansett en Galant Mk6 VR-4? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Det er vel strengt tatt ikke din tur ... Det er vel uansett en Galant Mk6 VR-4? Åja, sorry. Så meg ikke godt nok om Det stemmer det, en vr-4. Så da kan vi fokusere på den organsje bilen igjen... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er spillet Juiced 2 et lite hint? Har aldri spilt Juiced 2 jeg, og litt søking forteller meg heller ikke noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Er spillet Juiced 2 et lite hint? Har aldri spilt Juiced 2 jeg, og litt søking forteller meg heller ikke noe. ikke jeg heller men bildet heter Mastretta_MXT og googler man dette kommer den bilen fram Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Mastretta MXT er navnet på bilen ja, det er forøvrig den første bilen designet og produsert i Mexico. Det er bare å legge ut en ny bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Denne bilen har vært med i en norsk film iflg. salgsannonsen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke peiling på gamle varebiler, men fra barndommen husker jeg at bilene fra Commer så omtrent sånn ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke peiling på gamle varebiler, men fra barndommen husker jeg at bilene fra Commer så omtrent sånn ut. ikke ulik den nei, kan si at denne produsenten også lager personbiler. Er tysk og bruker en velkjent 2-taktsmotor. Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Wartburg ville jeg gjettet på, men har ingen anelse på resten av navnet... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 1967/68 IFA Barkas B1000 http://www.home.no/migregisteret/engelsk/adverts.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 1967/68 IFA Barkas B1000 http://www.home.no/migregisteret/engelsk/adverts.html Jepp, hadde vært flott festivalbil det der. Wartburg er ikke langt unna da denne har en wartburg motor Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Har ikke noe smart å komme med, men får ta denne som jeg fant da jeg lette etter løsning på forrige oppgave. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Det der er vel nødt til å være en "Boble"-klone? Bobla lykter, Bobla "panser" og Bobla handtak. Så da gjetter vi på en "hjemmelaget" VW Transporter Mk I. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Det er ikke VW, og den er ikke hjemmelaget. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) tviler på at det i det hele tatt er en VW. som du kanskje ser er det en "selvmords-dør" forran, så vidt jeg vet hadde ikke VW det på noen transporter-lignende biler noen gang på frem-døra. samt at frontruta gjerne var delt i 2 på midtenrundt den tiden... snakker vi en VW-kopi eller noe her? edit: brukte litt lang tid på å skrive dette, så jeg så ikke den siste posten som hadde kommet... edit2: er det en Lloyd? Endret 12. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Tampen brenner ikke så veldig. Tysk bil som kom omtrent samtidig med VW transporter Type1, men solgte langt dårligere. Forhjulstrekk og totakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå