Kajac Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Da er det vel en Geely HQ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Da er det vel en Geely HQ jepp, ta neste Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/File:2008_Hol...Xi_sedan_02.jpg Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Siden jeg er rimelig sikker på svaret, og oppgavegiveren ikke gir lyd fra seg tar jeg en ny hekk fra en bil som er litt penere enn Holden/Chevrolet/Daewoo bilen etter min smak . http://carscoop.blogspot.com/2008/07/2009-...-gets-mild.html Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Lancia Delta av nyeste generasjon? Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Her er en ny en: Endret 7. januar 2010 av Darthdestiny Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Folkevogn? Nærmere bestemt VW Jetta? Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Nei, er nok ingen Folkevogn. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Taklister, dørhåndtak, tanklokk og leppa under bakfangeren gir meg litt Lanciavibber. Men jeg ser virkelig ikke for meg at dette skulle være en Lancia. Katalysator-emblemet kan se ut som 80-talls Fiat, men jeg tror nok ikke det heller stemmer. På skiltholderen står det "Swigoniak", noe som muligens kan indikere en sammenheng til østblokkland? Det har jo vært endel forbindelser mellom Italia og den delen av verden tidligere, men jeg får den egentlig ikke til å passe helt der heller. Og hvorfor tenker jeg egentlig nymotens Renault 9? Endret 8. januar 2010 av epifant Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ingen av de heller nei. Men ikke dumt tenkt... Endret 8. januar 2010 av Darthdestiny Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis det ikke er Renault, men ellers ca 109% lik, så kan det vel ikke være noe annet enn: Dacia? Fra Romania. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Profilen på siden er utvilsomt fra tidlig Fiat Ritmo. Med rumpe kalte Fiat den Regata. Men dette er den spanske varianten Seat Malaga. Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Helt riktig Mythos! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Tar en rumpebil til mens vi er i gang. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Mer Renault? Så ut som en femmer med rumpe... EDIT: Saipa? Endret 8. januar 2010 av epifant Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Femmer med rumpe er forsåvidt riktig. Men den har et navn som det ikke burde være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå