Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 GTE SE(serie)5A er korrekt Rebel`en får få muligheten til å legge ut ny siden du stadig er på banen da Mythos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 GTE SE(serie)5A er korrekt Rebel`en får få muligheten til å legge ut ny siden du stadig er på banen da Mythos Da rebel har hatt over 3 uker på å legge ut ny bil, slår jeg til med en flott sak, slik at ikke tråden legges død. Bildet er tatt i sandnessjøen 8 juli 2009, i bakgrunnen ser vi en toyota avensis, en FSO polonez rally stasjonsvogn men den vi skal frem til er den nostalgiske politibilen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Det ser da unektelig ut som en Polski Fiat 125p, men det er i tilfelle for enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Det ser da unektelig ut som en Polski Fiat 125p, men det er i tilfelle for enkelt. Riktig på en prikk! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Det er fritt fram å legge inn nytt bilde, men det er kanskje like greit å vente til etter sommerferien? Jeg har begrenset internettilgang om dagen, og ingen mulighet til å legge inn noe nytt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Siden det er lenge siden det har vært liv i denne tråden, og jeg kjeder meg. Pluss at ferien snart er slutt så hiver jeg inn en litt enkel bil. Jeg vil ha hele navnet på bilen. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hva er vitsen med å vise innsiden av bilen? Anyways, jeg tror det er en gammel mazda piece of shit. Endret 9. august 2009 av Extremetel Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Grunnen til det er fordi bilen er utrolig lett å kjenne igjen på utsiden. Kan hjelpe med et par hint. Merke består av 2 navn. Dette er pga det ene selskapet kjøpte opp et annet og brukte begge navnene en stund før det gikk over til det navnet de bruker i dag. Det er ikke Mazda. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nissan/Datsun Cherry? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Du er inne med merke, men feil modellnavn. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Sant.. Så gearspaken først nå, og 5 gear tyder på en større sak.. Da kaster jeg ballen videre siden jeg tror jeg vet hva det er, men ikke finner nytt bilde Endret 9. august 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Har du lyst å fortelle hvilken det er kanskje? Lenke til kommentar
Asken Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Nissan / Datsun Bluebird? Endret 9. august 2009 av Extremetel Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Større enn Cherry, men mindre enn Bluebird. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nissan / Datsun Sunny? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hehe, er vel i samme størrelse som Sunny. Bilen var veldig populær som 5-dørs. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) skyline? haha ugh.. hakke peiling om det ikke er skyline. Endret 9. august 2009 av Extremetel Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hehe. Ikke skyline. Ok, siden det ble litt vanskeligere enn jeg trudde så kan jeg fortelle det. Det er en Nissan Datsun Stanza. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) jaja.. alle var ganske like invendig. Endret 9. august 2009 av Extremetel Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nja, det er nå litt forskjell på de, men det er vanskelig å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå