Svinks Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) [slettet] Endret 23. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Om du ønsker å sjekke skilt tilbyr både Statens Vegvesen og Mekonomen slikt via internett Statens Vegvesen tilbyr også dette via mobiltelefon, men jeg kommer ikke på nummeret til tjenesten i farten. Bilen jeg kjørte bak er uansett såpass lett at det ikke burde være noe problem. Endret 23. februar 2009 av galro Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Ettersom jeg skrev Ford Zephyr først, er det ikke en selvfølge at det er Zodiac for meg. Greier noen å se hva jeg kjører bak: (Renault) Alpine A310? Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jepp, det stemmer. Sett på veien til Drøbak. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Da kan vi jo prøve oss på denne. Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nå snakker vi vel Humber og Sceptre. Endret 24. februar 2009 av galro Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Nå snakker vi vel Humber og Sceptre. Helt korrekt. Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Dette er en mine favoritt-biler (skal sies at jeg har en god del andre), men hva er det? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Toyota(?).......hmm.. Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Riktig land, feil merke. Merket kom hit til Norge samtidig med Toyota, og senre versjoner av modellen er svært ettertraktet blant "tuning"-miljøet (av mangel på et bedre ord). Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Riktig land, feil merke. Merket kom hit til Norge samtidig med Toyota, og senre versjoner av modellen er svært ettertraktet blant "tuning"-miljøet (av mangel på et bedre ord). Jeg er 100% sikker på at det er en sekstitalls Mazda (fronten er bl.a. veldig lik de andre Mazda-modellene, for eksempel Mazda 1500, som var tegnet av Bertone og var den første Mazda-modellen som ble importert til Norge) men jeg er ikke helt sikker på hvilken modell, og har ikke tid til å google noe særlig - kan R130 Coupé være i nærheten? Edit; og for å følge resten av ditt innlegg sikter du selvfølgelig til RX7 fordi bilen på bildet her, i likhet med den, hadde wankelmotor. Endret 24. februar 2009 av spitz Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Mazda kom først itl Norge i 1967, noe som er 3 år etter merket vi snakker om. Akkurat denne generasjonen av modellen er håndbygd i god italiensk stil og ble kun produsert i litt over 500 stk., hvorav det svært så uoffisielle registeret for bilen anslår at kun 50 av dem finnes fortsatt. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Mazda kom først itl Norge i 1967, noe som er 3 år etter merket vi snakker om. Akkurat denne generasjonen av modellen er håndbygd i god italiensk stil og ble kun produsert i litt over 500 stk., hvorav det svært så uoffisielle registeret for bilen anslår at kun 50 av dem finnes fortsatt. Haha, så feil kan man ta! Edit: Da er vi nok på Nissan, og Silvia - som er populær i senere utgaver som S13 og S14 (i Europa under navnet 200SX). Selv har jeg hatt en S14a en gang, men har aller mest lyst på en strøken Silvia S10. Endret 24. februar 2009 av spitz Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Det kan nevnes at den baserer seg på en av selskapets andre sportsbiler fra perioden. Du kan nok si den var en konkurrent til Mazdas Cosmo Sport (så fikk du Mazda-tilknytningen din likevel). Politiet i Japan skal visstnok ha brukt bilene til å patruljere motorveiene i landet. Nissan Silvia (CSP311) er riktig! En av mine yndelingsbiler fra Japan og en bil jeg har vurdert å importere. Det er bare synd at jeg er i tvil om jeg får den godkjent her hjemme. Endret 24. februar 2009 av galro Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Og da kan vi kanskje forsøke oss på denne, som er av et merke med ganske interessant historie. De som har sett biler tegnet av samme hånd tidligere vil nok kjenne igjen linjene, og da burde det være en enkel sak å plassere den. Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Iso Lele. Jeg er stor fan av Iso-bilene og. Iso Grifo post-ansiktsløftning med Ford-motoren hadde ikke gjort noe! Noe à la denne: Endret 24. februar 2009 av galro Lenke til kommentar
spitz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Iso Lele. Jeg er stor fan av Iso-bilene og. Iso Grifo post-ansiktsløftning med Ford-motoren hadde ikke gjort noe! Noe à la denne: Selvfølgelig helt korrekt. Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Da kan noen andre legge ut ny, så kan jeg heller fortsette å gjette. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Da tar jeg en til som opprinnelig ble designet av samme designstudio som Iso Lele: Denne er modifisert av fabrikken selv og produsert i begrenset antall, så det er fint om dere tar med full modellbetegnelse og hva formålet med den var. Endret 24. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Mulig det er snakk om Citroën BX 4TC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå