Skavold Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er nok en Porsche 928 du vil frem til her. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Stemmer veldig bra det ja. Helt grei når de er nede, men når de er oppe.... fy-fy. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, ikke akkurat Porsches designhøydepunkt, nei. Verken den eller 968, for den del. Ny gåte: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Vill gjetting på en Dyna. Vi har hatt noen Dynaer (sånne smålastebiler) for noen år siden, og fronten minnet om den. Sikkert feil, men som sagt, vill gjetting. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Toyota Dyna? Edit: Litt for sein Endret 5. februar 2009 av rublings Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Min far sa det så ut som en Toyota Dyna 100. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Det kan nok stemme bra, det. Dvs., jeg vet ikke om det er en 100, men Toyota Dyna er riktig nok for meg. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Vel, ikke en skikkelig bil, men var en konseptmodell som jeg vil si vakte oppsikt. Det ble aldri produsert et fungerende eksemplar. Den er kanskje litt for lett, men eneste jeg kommer på i farten. Endret 5. februar 2009 av Zeke Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ford Nucleon. Verdens eneste atomdrevne bil hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ligner litt på den "Matchbox" bilen som de lagde til virkelig bil i "Rides" på Discovery channel... Lenke til kommentar
spitz Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ford Nucleon. Verdens eneste atomdrevne bil hvis jeg ikke tar feil Både riktig og feil - det er Nucleon, men den er ikke atomdrevet - det ble nemlig aldri laget noe fungerende eksemplar, kun en mock-up. At eventuelle fungerende eksemplarer skulle være atomdrevet derimot, er helt riktig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Det var selvsagt Ford Nucleon jeg var ute etter. Beklager for sen respons, men kom nettop hjem fra hyttetur. tommynes eller spitz kan ta neste. Det er førstemann til mølla av de to. Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Litt enkel men... Hva heter dennne søte saken? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Minner om en opel eller en ford fra 50-tallet Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Det minner enda mer om en Nash Metropolitan. Amerikaner produsert i England av BMC for Nash/Hudson for det amerikanske markedet. http://en.wikipedia.org/wiki/Nash_Metropolitan Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Det minner enda mer om en Nash Metropolitan. Amerikaner produsert i England av BMC for Nash/Hudson for det amerikanske markedet. http://en.wikipedia.org/wiki/Nash_Metropolitan Nash Metropolitan er riktig Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ny bil fra samme tidsepoke. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Så nesten ut som en russer spør du meg, selvom den sikkert er britisk. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Det må da være en Vauxhall Viva Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Nekter jeg å tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå