Panny60 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Ford mustang gt? hvilket spill er det tatt fra? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Det er ikke en ford mustang eller en ford i det hele tatt, men den kommer fra en annen stor amerikansk bilprodusent. Kan også røpe at spillet er et av de mest populære bilspillene pr. nå. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Siden spillet ikke har autentiske biler tror jeg det er Burnout Paradise City. Jeg har aldri spilt det, men kan bilen være identisk med en Dodge Challenger? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Siden spillet ikke har autentiske biler tror jeg det er Burnout Paradise City.Jeg har aldri spilt det, men kan bilen være identisk med en Dodge Challenger? Det tror jeg det er og Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Beklager, men det er ikke riktig. Dvs det er burnout paradise, men ikke en dodge challenger, men en annen konseptbil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Det er en Chevrolet Camaro. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Synes også det ligner litt på en camaro. Men. * Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra. Og i tillegg er det fra et spill. Bare sier det altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) OT Endret 25. desember 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Her er en litt utenom det vanlige: Bilen er hentet fra et spill, og finnes ikke i virkeligheten. Den er derimot ganske identisk med en virkelig bil, hvilken? Og hva heter bilen i spillet? EDIT: Lastet opp bedre bilde Den er hentet fra burnout paradise til ps3, men husker ikke navnet på fantasibilen. men det er vel en camaro etterligning Edit: svarte på forrige side... Endret 25. desember 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Jepp, det er en Camaro Consept. Tenkte det gikk greit da det er en såpass kjent konseptbil. Camaro-klonen fra Burnout Paradise heter Carson GT Concept. Da er det vel Freebird sin tur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Ok, da kan jeg vel slenge ut en bil, regner med den skal være rimelig enkel.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Synes også det ligner litt på en camaro. Men. * Ettersom conceptcars er en smule sci-fi, håper jeg at vi kan spare oss for de, med mindre en kan "åpenlyst" se hvilket merke linjene stammer fra. Og i tillegg er det fra et spill. Bare sier det altså Alle disse bilene fra tidligere tider bryter også med de opprinnelige reglene, og de er det mange av. Bare sier det altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Da vil jeg bare skyte inn at bilen jeg har lagt ut bilde av er verken veldig gammel eller noe spesiell.. Den er av ett velkjent tysk fabrikat.. Endret 25. desember 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 det er en opel kadett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Det stemmer.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Da vil jeg bare skyte inn at bilen jeg har lagt ut bilde av er verken veldig gammel eller noe spesiell.. Den er av ett velkjent tysk fabrikat.. Kommentaren min var ikke rettet mot innlegget ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Godt! Da er vi egentlig enig, jeg siterer meg selv fra en post tidligere i denne tråden.. Slik jeg har forstått det så var vel ikke tråden ment for biler fra 1920 tallet, men heller knuste biler og normale biler i en spesiell setting som gjør de vanskelig å kjenne igjen. Endret 25. desember 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 legger ut nytt bilde straks Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Her kommer nytt bilde : Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Opel Corsa. Skulle vært forbudt å lage noe så stykt! Endret 26. desember 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå