Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en Vauxhall Velox 1950 Serie L. Den var relativt sjelden, en staselig bil med sekser.

 

EDIT: Eller en Vauxhall Wyvern LIX fra omtrent samme år. Den hadde firesylindret motor. Jeg kan ikke se at det er synlig forskjell på dem.

Tenkte på Vauxhall jeg og, men når han sa at den første bilen ble laget i 1903, stusset jeg.

Lenke til kommentar
Mauro : Er overfalta ruglete eller helt glatt?

Glatt etter det jeg kan se.

Tør jeg tippe VAG?... Det lignet da fælt på det "stubby" speilet jeg har på Golfen. Jeg har også sett der "knust" da jeg tok hodet på et rådyr en gang... Men det kan vi snakke om siden :whistle: Anyway, du gidder ikke å måle det? så vi får se hvor langt/bredt det er?

 

Edit...Ved nærmere look, tror jeg det er for stort for å være det. Men du kan nå komme med mål. Og lage en egen tråd for det,så vi slipper å diskutere det her...

 

mX :)

Endret av mX
Lenke til kommentar
Innocenti Spider?

 

 

Nå skal man ha tunga bent i munnen. Det foregår visst to parallelle diskusjoner her. Bildet jeg la ut er kanskje ikke ulikt en Innocenti Spider, men det er ikke riktig. Jeg ser ikke bort fra at samme designeren har vært inne i bildet (men det vet jeg ikke noe om, så ikke ta det som et tips). Et ordentlig tips likevel: Det er et velkjent merke, og modellnavnet (om ikke denne varianten) er også svært godt kjent. Men modellnavnet eksisterer ikke i dag.

Lenke til kommentar

Siden det var så stille her, tok jeg et nærmere søk på bilen jeg har lagt ut. Ikke rart det var vanskelig. Det viser seg å være nærmest en prototype - bare produsert noen få eks. Jeg har riktignok sett bilder av den før, så jeg trodde det var en spesialversjon. Sorry.

 

Så, hva er det da? Det er en Opel Kadett A Spider fra 1964, lagd av Frua.

 

Beklager igjen. Her kommer en ny. Denne er garantert ingen prototype. Men den har neppe vært å se på Voss eller i Namsos....

post-80846-1229287829_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...