Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.................

Det ser veldig ut som min første bil, en Austin 1100. ADO16 fantes i utgaver fra de fleste merkene under BMC: Austin, Morris, MG, Wolseley, en Princess van derPlas-utgave etc. Plus oversjøiske versjoner fra Italia (Innocenti), Spania, Australia osv osv... Men akkuret dette ser ut til å være en hatchback-utgave hvor de ikke har vært helt heldig med estestikken bakersrt. Prototypen YDO15, Morris Nomad, som ikke ble satt i produksjon og salg i hjemlandet, men muligens lansert i Australia med ikke så veldig stor suksess?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar
spiller ingen rolle, det stor ikke Tercel på bilen, det stod Corsa, da er det Corsa som er riktig :)

 

Dette blir for dumt. Dette er en hyggelig tråd ment å underholde leserne. Kan du ikke være litt mindre tverr? Carman eller Catastros eller hva f#¤% du kaller deg. Det blir bare krangling uansett hvor du beveger deg.

Lenke til kommentar
spiller ingen rolle, det stor ikke Tercel på bilen, det stod Corsa, da er det Corsa som er riktig :)

 

Dette blir for dumt. Dette er en hyggelig tråd ment å underholde leserne. Kan du ikke være litt mindre tverr? Carman eller Catastros eller hva f#¤% du kaller deg. Det blir bare krangling uansett hvor du beveger deg.

 

 

Krangling? jeg sa i fra at det stod noe annet på den bilen, og det var det jeg skulle ha! hadde det vært Tercel, og den var fra det året som den jeg la ut var fra, hadde den sett annerledes ut! og det er ingen vits i å fylle tråden med slike offtopic innlegg, ta det heller over PM!

Endret av Catastros
Lenke til kommentar
Ikke meningen å ødlegge tråden med OT, men jeg bar må spørre, hvilke vesentlige forskjeller er det mellom Tercel og Corsa?

 

spiller ingen rolle hva forskjelden er.. jeg sa at det ikke var Tercel jeg var ute etter! og hvis du lurte så stor det Corsa i midten av grillen istede for Toyota på Corsaen, mens på Tercel står det Toyota!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...