Mythos Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er ikke første mann som prøver å lure noen ved å gi bildet "feil" navn. Jeg synes det minner om en Nissan Sunny. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det er ikke riktig Endret 17. oktober 2008 av Catastros Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ikke googlet noe, men kan det være en Ford fra sør-afrika? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) det ringer ingen bjeller.. Endret 18. oktober 2008 av Catastros Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er en Toyota Tercel fra 1995 til 1999 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Toyota Tercel og den på bildet, ligner kanjsje, men de er ikke identiske.. så jeg godkjenner den desverre ikke... og btw bilen på bildet er eldre en 1995 Endret 18. oktober 2008 av Catastros Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Si ikke at de ikke er identiske. Sjekk dette bildet med ditt, og det er maks 2-3 forskjeller på bilene. Legg merke til lyktene, dørhåndtakene, grillen, vinduene, konturene i karosseriet. Alt er identisk. Eneste forskjellen jeg kan finne er speilene, og at din bil er høyrekjørt. Derfor ER det en Tercel, selv om din kanskje er solgt under lisens av et annet merke, eller om du har galt navn på bilen. Eventuellt er denne bilen relatert med Toyota Paseo, Toyota Starlet, Geo/Chevrolet Prizm, Toyota Corolla, Toyota RAV4 og Toyota Sprinter. Husk at Tercel også er kjent under navnet Corolla II. Kanskje det er riktig, for i så fall er Corolla II AKKURAT SAMME bil son Tercel Lenke til kommentar
Carman Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 jeg skal ha et navn, og du har ikke nevnt det hittil, det står ikke toyota logen i grillen på bilen på bildet mitt som det gjør på ditt... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 og du sa at detvar Toyota Tercel 95-99, det er feil, fordi denne kom før 95 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det Holden Nova? Australsk rebadget sjette og sjuende generasjon Corolla, 1989-1996. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 nei.. OK, Carman. La oss oppsummere: Det er ikke Holden. Ikke Toyota. Ikke Chevrolet. Ikke Geo. Heller ikke Ford, Honda, Chrysler eller Nissan. Eller er det et merke som allerede er foreslått, bare at vi ikke har koblet det med rett modellnavn? Eller at det mangler noen tall og bokstaver som sier noe om utstyrsnivå eller motor? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 det er et merke som er nevnt, riktig modellnavn (navnet som står bak bilen og i merket forran, er det som ikke er navnt, det er det eg vil ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Scion? Toyota Corolla Tercel du er ute etter kanskje? Etter litt googling ser jeg nå at Plymouth/Chrysler neon var Tercel's konkurrent, selv om de lå i helt forskjellige prisklasser. Men bilen du har avbildet er riktig nok en Toyota Corolla Tercel, Toyota Tercel eller hva du nå vil kalle den. Endret 19. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Det er ikke Toyota Tercel! Endret 19. oktober 2008 av Catastros Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) det er et bilmerke, som har en modell, som er den på bildet, bilmerket ser du på midten bak, på og på rattet, men ikke forran. fordi forran står det det samme som på siden bak. f.eks. at det er en subaru og det står impreza i fornten istede for subaru.. hvis det hadde vært en Toyota Tercel, hadde denne vært fra mellom 95 og 99 men bilen på bildet er fra 94 Endret 19. oktober 2008 av Catastros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Tercel fantes både i fjerde og femte generasjon, fjerdegenerasjon fra 91 til 94 og femte fra 95 til 99. Det er vel Toyota Corsa du er ute etter? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ta_Corsa_01.jpg Endret 19. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Toyota Corsa er helt riktig! men fjerde generasjon av Tercel så ikke lik ut som den på bildet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Men, det blir litt for dumt å påstå at det ikke er en Tercel for det er jo det, dersom du søker etter Toyota Corsa på Wikipedia havner du på nettop Toyota Tercel og dersom du ser i listen til høyre på siden står følgende: Also Called: Toyota Corolla Tercel Toyota Corsa Toyota Corolla II Toyota Tercel Windy Toyota Soluna Endret 19. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Ny oppgave: Helt riktig dette er en 1-Gen Volvo S40, men hvilken bil ligger i bunn, hvilken bil er bilen basert på?.. Endret 19. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå