Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Det ser ut som en Mini med austin 1800 grill for min del.. og nok ekstralys til å lyse opp ei fjellside under høstjakta!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

hva med noen hint da din nisse? lei av å tippe, for så å bli sablet ned for at jeg tipper feil :D

Lenke til kommentar
hva med noen hint da din nisse? lei av å tippe, for så å bli sablet ned for at jeg tipper feil :D

Beklager, det var ikke meningen å sable deg ned!

Jeg kan røpe at den bruker motorer av samme

type som A35.

Lenke til kommentar

hva skjedde med 24-timers regelen hvor man skulle bare si hvilken bil det var hvis ingen gjettet det?'

grunnen til at denne diskusjonen dabber av i ny og ne er fordi folk poster biler som er utrolig vanskelig å gjette seg frem til. Jeg poster blant annet biler som folk UTENFOR selve bildiskusjonen kan bli med på å gjette/finne ut av. Det er slik man får igang en artig emne...

Med det sagt så syntes jeg at folk kan heller senke særheten i bilpostingen og heller få til en emne som folk uten spesielle kunnskaper kan bli med på.

Ny bil er herved ønsket med tanke på det jeg sa...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Det er nødt til å være en av disse to: Riley Elf MkIII eller Wolseley Hornet MkIII.

Disse to merkene var mer luksuriøse utgaver av austin/morris minien. (forresten usikker på mk III betegnelsen..)

her kommer en ny bil: 13_13531.jpg

Her er jeg bare ute etter navn på merke og modell.. årsmodell er ikke så viktig..

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Niks, merket består av to bokstaver.. (men du er i rett land) modellen kom på markedet i 54, i samsvar med en annen modell fra samme merke. Denne andre dmdellen ble senere verdenskjent, da den etter hjelp fra en viss texaner vant rubbel og bit i løpsammenheng.. (i hvertfall i ett år, før den ble tatt av tapeten).. Men tilbake til våres modell: Britisk, to bokstavs navn, og selve modellen har 5 bokstaver.

Lenke til kommentar
Det er nødt til å være en av disse to: Riley Elf MkIII eller Wolseley Hornet MkIII.

Disse to merkene var mer luksuriøse utgaver av austin/morris minien. (forresten usikker på mk III betegnelsen..)

Her er jeg bare ute etter navn på merke og modell.. årsmodell er ikke så viktig..

AC Aceca, som var hardtop varianten av Ace,

som dannet grunnlaget for Cobra 289.

edit: var ikke meningen å quote bildet...

edit 2: noen andre kan legge ut ny bil.

Endret av Campus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...