Campus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tror denne er lettere enn den forrige jeg la ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det ser ut som en Mini med austin 1800 grill for min del.. og nok ekstralys til å lyse opp ei fjellside under høstjakta! Lenke til kommentar
Campus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det ser ut som en Mini med austin 1800 grill for min del.. og nok ekstralys til å lyse opp ei fjellside under høstjakta! Den har en del ekstralys og merker, men ellers er fronten original. Lenke til kommentar
moray Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er den britisk? Synes den ligner på en Princess, men får ikke fronten helt til å stemme. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er den britisk? Synes den ligner på en Princess, men får ikke fronten helt til å stemme. Det stemmer at den er britisk. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Austin Healey? Jeg trodde Austin Healey bare produserte sportsbiler, dette er ingen sportsbil, og heller ingen Austin Healey. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) nei da så! Austin a 35?slik Endret 1. mai 2005 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Campus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 nei da så! Austin a 35?slik Synes du at det ser ut som samme bil? Se på fasongen på grillen og størrelsen på panseret. Det er heller ingen Austin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hva med noen hint da din nisse? lei av å tippe, for så å bli sablet ned for at jeg tipper feil Lenke til kommentar
Campus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hva med noen hint da din nisse? lei av å tippe, for så å bli sablet ned for at jeg tipper feil Beklager, det var ikke meningen å sable deg ned! Jeg kan røpe at den bruker motorer av samme type som A35. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hva skjedde med 24-timers regelen hvor man skulle bare si hvilken bil det var hvis ingen gjettet det?' grunnen til at denne diskusjonen dabber av i ny og ne er fordi folk poster biler som er utrolig vanskelig å gjette seg frem til. Jeg poster blant annet biler som folk UTENFOR selve bildiskusjonen kan bli med på å gjette/finne ut av. Det er slik man får igang en artig emne... Med det sagt så syntes jeg at folk kan heller senke særheten i bilpostingen og heller få til en emne som folk uten spesielle kunnskaper kan bli med på. Ny bil er herved ønsket med tanke på det jeg sa... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dette er jeg faktisk veldig enig i =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Det er nødt til å være en av disse to: Riley Elf MkIII eller Wolseley Hornet MkIII. Disse to merkene var mer luksuriøse utgaver av austin/morris minien. (forresten usikker på mk III betegnelsen..) her kommer en ny bil: Her er jeg bare ute etter navn på merke og modell.. årsmodell er ikke så viktig.. Endret 1. mai 2005 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Det er vel ikke en tidlig Austin Martin?...... Jeg svarer Aston Martin DB5 Endret 1. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Niks, merket består av to bokstaver.. (men du er i rett land) modellen kom på markedet i 54, i samsvar med en annen modell fra samme merke. Denne andre dmdellen ble senere verdenskjent, da den etter hjelp fra en viss texaner vant rubbel og bit i løpsammenheng.. (i hvertfall i ett år, før den ble tatt av tapeten).. Men tilbake til våres modell: Britisk, to bokstavs navn, og selve modellen har 5 bokstaver. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er nødt til å være en av disse to: Riley Elf MkIII eller Wolseley Hornet MkIII. Det var en Riley Elf, men jeg er ikke kjenner nok til å vite om det er en Mk I, II eller III. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Det er nødt til å være en av disse to: Riley Elf MkIII eller Wolseley Hornet MkIII. Disse to merkene var mer luksuriøse utgaver av austin/morris minien. (forresten usikker på mk III betegnelsen..) Her er jeg bare ute etter navn på merke og modell.. årsmodell er ikke så viktig.. AC Aceca, som var hardtop varianten av Ace, som dannet grunnlaget for Cobra 289. edit: var ikke meningen å quote bildet... edit 2: noen andre kan legge ut ny bil. Endret 1. mai 2005 av Campus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Joda Stemmer det og texaneren var altså Carrol Shelby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå