Kajac Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 What the hell? Var den så enkel? I hvertfall var det riktig, det er en Tango 600 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Når vi først er inne på El-biler da.. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Triac fra Green Vehicles Hihihihi Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Siden jeg vet det er riktig legger jeg ut neste Siden det er en lett oppgave (syns jeg) så syns jeg godt man kan si hva som er spess med denne bilen og Endret 8. oktober 2008 av Flaskepost Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Den delte motor med Renault 8 og hadde ikke mellomaksel, men to reimer som drev en variator bakider. Dermed hørte du både turtallet og rabaldret fra Variatoren lenge før du så bilen, - og den gikk like fort bakover som framover (om man kjørte det remmer og tøy kunne holde). Bilen er en Daf 55 fra ca 1973. Jeg holder på å selge ut brosjyresamlingen min og har forresten en sånn her liggende Endret 8. oktober 2008 av turboknut Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tror jeg har rett... Hva er dette? Vil ha fullt navn og nummer Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ja, jeg tror jeg kan bekrefte at den forrige var en Rem-Johan 66, enten Volvo eller DAF. Oppgaven du har postet er sannsynligvis merket Saab Lancia 600 GLE. Saab, Fiat og Lancia samarbeidet om platform for Saab 900, Fiat Croma og en eller annen Lancia vi knapt husker. Og Saab fikk også selge en mindre Lancia som "Saab 600". Endret 9. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er en Saab Lancia 600 GLS ja Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Tror jeg har rett... Perfekt Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Saab, Fiat og Lancia samarbeidet om platform for Saab 900, Fiat Croma og en eller annen Lancia vi knapt husker. Lancia Thema het den, og Alfa Romeo 164 var også med på leken Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Den der ligner jo utrolig mye på en overbitt Mazda 626, men en gang i tiden, nærmere bestemt i 1985 skrev jeg til Australia for å få brosjyre på denne bilen. Den het Ford Telstar TX5, og var - bortsett fra fronten og baklyktene- lik som Mazda 626'n vi hadde her hjemme. Endret 9. oktober 2008 av turboknut Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ford Telstar TX5 Fantastisk, du kjente den igjen. Fikk du brosjyre på den? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jada, gjorde det. De hadde også en fin utgave av "vår" 323 som også kom i samme konvolutt. Jeg er klar med en ny vriompeis, så snart Photobucket kan gjøre seg ferdig med vedlikeholdet av sidene sine... Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Da kjører vi i gang igjen. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror det må være en FSO Syrena 105. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, det må det... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er fint hvis noen har bilde klart. Ellers kan det bli en stund å vente. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bråslenger ut en som jeg trodde var en Mazda 1300 med ettermonterte baklykter fra Hella - helt til jeg tittet nærmere på den. Hva slags bilmerke er det da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå