rublings Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 En Roadster med et eller annet syndrom i så fall. Styggeste bilen jeg har sett på en stund. Men jeg har gjort som de andre, og fant ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ja skal vi si det er nok? Det var i hvertfall en Comarth S1 X-Oly.. Fritt fram for neste.. Endret 8. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja skal vi si det er nok? Det var i hvertfall en Comarth S1 X-Oly.. Fritt fram for neste.. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Bitte ein Bitter SC ?? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg sjanser på at det var riktig og slenger ut neste bil i ADHD-tempo. Her i sommer trommet vi sammen "bilgjengen" og tok med utegrillene våre og dro på overraskelsesbesøk til Jon i Bø i Telemark. Med oss hadde vi en kamerat som kjørte denne bilen Men hva er det??? Endret 8. oktober 2008 av turboknut Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Toyota Krone? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei - nix, ikke noe penge-greier her. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 En eller gammel audi, med bmw ræv? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg sjanser på at det var riktig og slenger ut neste bil i ADHD-tempo. Her i sommer trommet vi sammen "bilgjengen" og tok med utegrillene våre og dro på overraskelsesbesøk til Jon i Bø i Telemark. Med oss hadde vi en kamerat som kjørte denne bilen Men hva er det??? Den er laget for amerika, som kan kan se på den lille skiltet bak, og sidemarkeringslysene foran, samt mangelen på sideblinklys. Den runde logoen bak tyder på at det kan være Ford, Subaru, Kia etc, selv om bilen i seg selv minner om en Toyota. Vil tippe bilen er fra begynnelsen av 90-tallet Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Den er laget for amerika, som kan kan se på den lille skiltet bak, og sidemarkeringslysene foran, samt mangelen på sideblinklys. Den runde logoen bak tyder på at det kan være Ford, Subaru, Kia etc, selv om bilen i seg selv minner om en Toyota. Vil tippe bilen er fra begynnelsen av 90-tallet Er nok riktig antakelse det - men Toyota er det nok ikke. Så vidt jeg vet så går det i allefall 2 slike biler i Norge. Det er heller ikke noen kloning mellom Audi og BMW selv om jeg ser likheten Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det noen av de andre merkene jeg foreslo? Eventuellt er bilprodusenten japansk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg synes det ser mistenkelig ut som en eller annen amerikansk Ford... Edit: Crown eller Interceptor kanskje? Endret 8. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det noen av de andre merkene jeg foreslo? Eventuellt er bilprodusenten japansk? Du er inne på riktig spor, men ingen av de du nevnte er riktig, og bilen har nok japanske aner ja. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er definnitivt noe japansk/asiatisk med den. Har lyst til å si lexus, men de har ingen så små biler som denne. Men jeg er helt sikker på at jeg har sett de samme baklyktene på flere biler i norge, så den må ha en europeisk versjon. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes det ser mistenkelig ut som en eller annen amerikansk Ford... Edit: Crown eller Interceptor kanskje? nix Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Nå tror jeg jeg har det: Infiniti M30 Er det riktig? Eventuellt Nissan Leopard Endret 8. oktober 2008 av kajac Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Helt riktig - Infiniti M30 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tenkte meg det Nå skal jeg ta en kjøretur, så dere får løse denne nøtten i mellomtiden: Ja, den er original Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Og jeg som synes smarten min er liten.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hammacher Schlemmer Tango? Er vel sikkert en Tango 600? Også kjent som "The 120-M.P.H. Electric Car", bilen som går frå 0-100 på 4 sekunder uten å gire.. Endret 8. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå