Svinks Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Chrysler? Valiant? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Look to England. Bilen har britiske aner. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Og røttene er i Rootes/Chrysler, Sunbeam eller Hillman? Hillman Hunter, som ble markedsført med Hunter som merkenavn down under kan være en mulighet, særlig for sedanen, men jeg har litt mer tro på Sunbeam Rapier. Endret 3. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei. Røttene er ikke Rootes. Nå er det vel ikke mer enn ett igjen av Englends forhenværende storheter innen bilindustri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har ikke peiling, men jeg lurer veldig på hvor det ble av Carman... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Nei. Røttene er ikke Rootes. Nå er det vel ikke mer enn ett igjen av Englends forhenværende storheter innen bilindustri. Kan det være noe av det siste British Leyland produserte down under før de avsluttet produksjonen i Australia i 1974? Men jeg finner ingen australske Leyland-modeller. Eller vent: Leyland P76 Den ble lansert i 1973, og var visstnok i produksjon til 1976, og kunne fåes med rekkesekser og Rover V8-motor. Endret 4. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Stemmer. Sedanversjonen er Leyland P76. Coupeutgaven på det første bildet som skulle i produksjon idet fabrikken gikk konkurs hette Leyland Force 7. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 OK, her er en ny oppgave. Bildet er litt uskarpt, men det er tilsiktet. Kanskje det mest kjente eksemplaret av denne bilmodellen: Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Chevy Nomad/Pontiac Safari 1955-57 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 OK, her er en ny oppgave. Bildet er litt uskarpt, men det er tilsiktet. Kanskje det mest kjente eksemplaret av denne bilmodellen: Er ikke det bildet hentet fra MacGyver?^^ Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Stemmer, det er MacGyvers Chevy Nomad 1957. Bildet er fra episoden der han involverer seg i ulovlig sprøyting av druer med både plantegifter og veksthormoner. Så da er det vel RCP-88s tur. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Stemmer, det er MacGyvers Chevy Nomad 1957. Bildet er fra episoden der han involverer seg i ulovlig sprøyting av druer med både plantegifter og veksthormoner. Så da er det vel RCP-88s tur. Jaggu meg husket jeg det ikke Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) ................... Endret 4. oktober 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Vespa er mer kjent for scootere, men jeg tror det kan være de som laget den bilen på slutten av 50-tallet. Vespa 400? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Spørsmålet er selvsagt hvaslags bil dette er. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Endring. Renault scenic er det vel Endret 4. oktober 2008 av kajac Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Edit jeg også: Nei verken C4 Picasso eller den originalie Citroën (Xantia) Picasso, da de har et ekstra sidevindu foran fordørene. Ja, den opprinnelige Renault Scenic. Ble den forresten i begynnelsen makedsført som Renault Megane Scenic? Endret 4. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Tror det, i hvertfall i følge Wikipedia. Denne bilen var så stygg at jeg laster den opp: Endret 4. oktober 2008 av kajac Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ford Edsel er omtrent så stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå