Kajac Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Den er en modifisert Mazda 323 fra 1980x, Modifisert og solgt under navnet Mercury Tracer. Endret 30. september 2008 av kajac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Den ligner utrolig mye på en Mazda 323 fra 198xMen den er modifisert i fronten, ellers utrolig lik Den er uten tvil basert på mazda 323 men denne har ett annet merke. Bilen er orginal. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Mercury Tracer, som jeg skrev over. Basert på Mazda 323. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Mercury Tracer, som jeg skrev over. Basert på Mazda 323. Mercury Tracer er riktig. Men det var ikke det du skrev i sted. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg visste den var basert på en Mazda 323 da vi hadde en akkurat slik bil for noen år siden. Så måtte jeg bare finne bilene som var basert på denne bilen, og der var blandt annet Mercury Tracer Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg tar en råsjans og bare laster opp et bilde da jeg hadde rett. Hva er dette? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Det er en Holden Monaro fra slutten av 60 tallet Endret 30. september 2008 av turboknut Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det ser ut til å være riktig Post bilde du Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hva har vi her da?? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) EDIT: Slettet. Jeg husket helt feil. Jeg aner ikke hva dette er, og rekker ikke å søke nå. Endret 1. oktober 2008 av perjohan Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen hint: Tanken var å lage en sikkerhets-sportsbil, - den ble kun levert i 5 "sikkerhetsfarger" Hvit, Grønn, Rød, Orange og lys brun. Bilene ble ikke levert med sigarett-tenner eller askebeger siden det faktisk var noen på den tiden som mente at det kunne være farlig å røyke (mens man kjørte bil). Forøvrig blir det sagt at denne bilen er den eneste med elektriske måkevingedører, alle andre fabrikanter hadde manuell åpning og lukking mens på denne bilen trykket man bare på en knapp for åpning og lukking. Pga for lav produksjonshastighet klarte man ikke å produsere biler fort nok til å tjene penger, så produksjonen ble lagt ned etter 3 år. Bilen er ikke europeisk. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er en Bricklin SV-1. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Mythos.. hvorfor må du alltid kjette bilene? kan du ikke sleppe til andre også? du gjetter de jo omtrent hver eneste gang.. det hadde kansje vært litt koselig om andre også fikk gjette... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Du skal få lov til å gjette denne uten innblanding fra meg. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Holden/Vauxhall? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Carman: Hvis du vil "gjette", kan du jo spinne videre på kajacs forslag. Jeg er enig med han i at bilen er så stygg at det godt kan være en Holden eller noe sånt. Det er det (noe sånt altså). Det er ikke Holden, men ikke så langt unna. Jeg tror samme bilde har vært med her i tråden en gang før. Jeg lurer på om ikke det var jeg som la det ut (mer er ikke helt sikker; jeg bryr meg ikke med å sjekke), så jeg skal holde meg unna. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var no nå fryktelig stygge greier det der. Orker ikke å bla igjennom tråden for å se om jeg finner bildet, men er spent på hva det kan være. Jeg googler heller ikke så mye for å finne ut hva bilene i tråden her kan være. Og denne kjenner jeg ikke... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 For å sammenfate kan vi si at bilen er prudusert i Australia, men det er ikke et GM produkt. Det er coupeversjon som knapt kom i produksjon, men en sedanutgave ble produsert i omtrent 18000 eksemplarer. Det burde være nok til at Carman som så gjerne vil slippe til bør kunne komme fram til rett bil. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror ikke det er en australsk Ford heller, eller det det? Jeg synes mest det ser ut som en aussie Renault 17... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Skal vi få litt fart på sakene? Her er sedanutgaven av oppgavebilen. Ikke GM, Ford eller Renault, men laget i Australia. Endret 3. oktober 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå