Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nei den er ikke asiatisk, har vært med en del ganger her før, dette er vel bare en nyere modell Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke asiastisk? Facelifta eller styla Lady Tamara (Lada Samara)? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Etter min mening, føles dette som et stk sært emne. Tipper det er noe ukurant type østblokk e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Etter min mening, føles dette som et stk sært emne. Tipper det er noe ukurant type østblokk e.l. Tja østeuropeisk blir vel rett å kalle det, lada samara er vel i samme klasse men feil land. Bilen er igrunn ganske kurant og er den mest kjente bilen fra dette landet vil jeg si, ialle fall ikke langt unna Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg la for en stund siden ut "Polonez" fra den polske fabrikken FSO, slik den så ut den tida den var i salg i Norge. Søk på FSO Polonez tyder på at dette er en FSO Polonez Atu Plus introdusert 1997. Tredje bilen ovenfra på denne sida: http://en.wikipedia.org/wiki/FSO_Polonez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg la for en stund siden ut "Polonez" fra den polske fabrikken FSO, slik den så ut den tida den var i salg i Norge. Søk på FSO Polonez tyder på at dette er en FSO Polonez Atu Plus introdusert 1997. Tredje bilen ovenfra på denne sida: http://en.wikipedia.org/wiki/FSO_Polonez Det er så rett som det kan bli! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som kan identifisere denne for meg? Jeg er ikke istand til å se hva dette er.... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hmm, neimen ikke lett å se, kan det være en mindre hel Hyundai Elantra Stasjonsvogn? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det kan det kanskje være, i så fall første generasjon siden den støtfangeren ser ut til å ikke ha hengt sammen med grillen. Men stemmer fasongene på speilene? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 midten av 90-talls corolla ? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Sjuende generasjon Corolla, E90? Mulig, men jeg vet faktisk ikke. Er det noen som er godt kjent under panseret på de bilene som kan bekrefte eller avkrefte det ut fra plassering og utforming av ting der, samt profilene på isolasjonen på undersida av panseret? Endret 15. april 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Et døgn er gått. Det ser ikke ut til å være noen suksess å legge ut en bil jeg ikke visste svaret på. edit: Den er tatt fra en nettavis 18. februar i år, i følge datoen på fila. Jeg tror smellen var øst for Oslo, Skedsmo elns. Så dersom ingen snart med rimelig sikkerhet klarer å avgjøre om det er en Corolla, Elantra eller noe helt annet, er det greit for meg om noen legger ut en ny oppgave. Endret 16. april 2008 av Svinks Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) kan det være en audi a4 eller suzuki baleno? Endret 16. april 2008 av gyt6 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) kan det være en audi a4 eller suzuki baleno? Baleno er ikke et dumt forslag. Første generasjon, med den minste grillen som ikke gikk ned i støtfangeren. Sjekk dette bildet: http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Su...scent_Wagon.jpg (Baleno har hett andre ting på andre markeder, ikke heng dere opp i at denne er kalt Cultus Crescent). Blinklyset på skjermen stemmer. Det ser ut til å være en makan profil i skjermen like over blinklyset. Takrailen og stripa i taket langsmed den stemmer. Støtfangeren med rett overkant og en liten leppe opp, og ingen lyktespylere stemmer bra. Speilet er muligens litt forskjellig i formen, men kanskje ikke mer enn at det skyldes vinkelen bildene er tatt i. Her er en til, riktignok stylet: http://www.designercars.net/membercars/2112.php Her synes jeg speilene stemmer (smalner utover), og merk den boksen som er malt blå under pansert på bilens høyre side, passer bra med den møkkete svarte på kræsjbildet. Endret 16. april 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Så vidt jeg kan se, har Gyt6 løst oppgaven med forslaget om Baleno. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 så va det min tur any ideas? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 kan det være en chevrolet aveo? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) 2006 Chevy Cobalt. Som et tips, kan du heller legge inn selve bildet, istedenfor screenshot av hele skjermen. Ikke så vanskelig å finne siden når halve teksten står der. Endret 16. april 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) 2006 Chevy Cobalt det e rett....nei dette va ikkje gøy engang hehe...gjekk jo altfor fort gitt. litt usikker på kor vanskelig eg skulle gjøre det EDIT: å pokker...fremdeles litt noob eg då hehe EDIT: såg no på screenshot'n min og eg hadde no overhode klart det. e jo nesten ingenting som kan leses jo Endret 16. april 2008 av gyt6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå