Svinks Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Den så veldig britisk ut. Min første tanke var Rover P8, men det er det ikke. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Den så veldig britisk ut. Min første tanke var Rover P8, men det er det ikke. Du mente vel P5, og da tror jeg du har rett. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Den så veldig britisk ut. Min første tanke var Rover P8, men det er det ikke. Du mente vel P5, og da tror jeg du har rett. Jeg tenkte faktisk P8, men fant ut at det ikke var noen som het det. Jeg tror jeg blanda sammen nummeret etter P med åtte sylindre eller noe sånn , som det jo ofte er på Rovere. Den avbildete er nok en P5 Coupe, litt lavere tak enn regjeringsbilen til britiske statsråder og favorittprivatbilen dronning Liz. Og har neppe V8 men rekkesekser. Mythos eller noen andre kan legge ut ny, god helg. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Den så veldig britisk ut. Min første tanke var Rover P8, men det er det ikke. Du mente vel P5, og da tror jeg du har rett. Jeg tenkte faktisk P8, men fant ut at det ikke var noen som het det. Jeg tror jeg blanda sammen nummeret etter P med åtte sylindre eller noe sånn , som det jo ofte er på Rovere. Den avbildete er nok en P5 Coupe, litt lavere tak enn regjeringsbilen til britiske statsråder og favorittprivatbilen dronning Liz. Og har neppe V8 men rekkesekser. Mythos eller noen andre kan legge ut ny, god helg. P5 Coupe er korrekt Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Og har neppe V8 men rekkesekser. Bare for ordens skyld: Denne bilen har Rovers 3,5 liter V8motor. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 er det ingen sov skal gjette på bilen? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ser ut som en Renault Spyder. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 gi oss et hint da Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 2007 Elfin MS8 Streamliner Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 utolig fin bil! med bitte små dører! ^^, Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 da tar jeg en selv... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 CADILLAC ALLANTE 1987 Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Noen som kjenner denne? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) en slags panhard? edit: hmm det var vel bare lyktene som minnet meg om en panhard først, men jeg kjenner ikke merket noe særlig. Etter litt google søk ser jeg at forslaget mitt ble litt søkt Endret 10. april 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Ca. 1953 Muntz Jet Convertible. Bygd i ca 394 eksemplarer (noen påstår 189) hvorav minst 49 fremdeles finnes. De tapte omtrent $1000 pr bil, så det var ingen god butikk. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Helt riktig. Og akkurat denne er serienummer 197. Det er mulig det er litt på grensa vanslkelig med en så obskur modell; produsert i så få eks. Men det i hvert fall ingen protoype. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Uten google hadde jeg aldri funnet den Her er en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå