warpig Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Vel, hva er så dette for noen morsomme saker? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Før jeg så skiltene, tenkte jeg britisk, men vet ikke om de er litt villedende..? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det der er en Wiesman Roadster, om jeg ikke tar feil. Edit: Ellen en Wiesmann om jeg skal være helt korrekt. Endret 27. mars 2008 av rublings Lenke til kommentar
warpig Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Det der er en Wiesman Roadster, om jeg ikke tar feil. Edit: Ellen en Wiesmann om jeg skal være helt korrekt. Det er vel strengt talt to om vi skal være helt korrekte, men du får vel få riktig likevel. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Hehe. Greit, ny bil. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Den ligner sterkt på en Lancia Montecarlo, men det er noe "feil" med støtfangere etc. Men i USA ble den solgt som Lancia Scorpio med litt andre støtfangere for å klare amerikanske bulkekrav, kan det være den? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Kanskje ikke så oppfinnsomt, og ganske enkelt for noen, men en sjelden bil i Tromsø. Dette bildet har jeg tatt selv, av det eneste eksemplaret jeg har sett i virkeligheten, tror jeg. Endret 28. mars 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg tror vi skal til et merke som ofte bruker greske bokstaver som modellnavn. Og denne må være en nær slektning av forrige oppgave.. Endret 28. mars 2008 av Mythos Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Mythos fant ut at denne var en lancia delta Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Den Delta modellen var vel basert på Fiat Tipo og ikke akkurat noe enhver ønsket seg i garasjen. Jeg har ikke noe bra å komme med, men kan ta en til i familien så lenge. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) den kjenner jeg ikke til, men kan tippe en lancia gamma variant siden vi er inne i den familien nu Endret 28. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Det var en Gamma. Da kan du fortsette med nytt bilde. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 får vi ta denne Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Det er vel en tsjekkisk sak (eller Tsjekkoslovakia, som landet het da denne ble produsert), fra den fabrikken som i hovedsak produserte lastebiler. Jeg sliter litt med eksakt modellbetegnelse på denne Tatraen, men jeg skal legge ved et bilde som jeg tok av denne for noen år siden i Praha når jeg finner det. Jeg har ikke fantastisk godt billedarkiv... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg var vel litt kjapp. Sånn går det når man ikke sjekker, men stoler på hukommelsen. Bildet viser jo bare Talbot Tagora - ikke på langt nær noe så eksotisk som en Tatra. EDIT: Talbot Tagora var ikke uvanlig på 80-tallet i Norge, mens vi vel knapt har sett noen Tatraer her i landet. Endret 28. mars 2008 av perjohan Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Da prøver vi oss med denne: EDIT: Jeg får vel legge til bildet... Endret 28. mars 2008 av perjohan Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Merkelig asiatisk lignende bil med grill stjålet fra Alfa Romeo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå