warpig Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 MG TD har i hvert fall en lignende rumpe. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Du har på en måte rett, men hva om jeg sier at dette er utgaven som kom etter TD? Det var så og si bare en facelift, men modellen fikk nytt navn. Dette hendte i 1953. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Må det være TF da isåfall. Ganske så like mange av disse britene, spesielt om man bare ser dem fra en kant. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Er nok en TF ja. Burde egentlig gitt deg godkjent på TD, for forskjellen er bare småting i fronten. Grillen er anderledes og lyktene ble flyttet ut i skjermene. Tenkte du like gjerne kunne få jobbe litt ekstra for svaret Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Ser også at modellen senere tydeligvis må ha kommet med runde lykter (sett at de i bildet er orginale), men ellers virker de ganske så like. Var i hvert fall inne på noe om ikke annet. Ser at det før i tråden ble postet slitne, gamle bil/-er. La oss fortsette med det. Bilen under ble funent i en låve om jeg ikke tar feil, og jeg tror at eieren har besluttet å ikke restaurere den (I likhet med en kjent Ferrari 166m). Endret 23. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Shelby Daytona (coupe)? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Shelby Daytona (coupe)? Jepp, en av seks bygd. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Irriterende at en slik bil ikke skal bli restaurert Edit: Endret 23. mars 2008 av rublings Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg tror også den er italiensk. Aner jeg en Ferrarri? Men jeg vet ikke hvilken. I hvert fall tror jeg Pininfarina har ansvaret for designet (da kan bilen være produsert hvor som helst). Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Irriterende at en slik bil ikke skal bli restaurert På den ene siden så synes det er synd at så sjeldne og verdifulle biler ikke blir restaurert. På den andre siden synes jeg også at den tilstanden bilen er i nå forteller en historie, og selv om det kanskje er aldri så dobbeltmoralsk så sitter jeg selv på det synet om at det er greit, såfremt den ikke forfaller videre. Lambghini Islero? Endret 23. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Irriterende at en slik bil ikke skal bli restaurert På den ene siden så synes det er synd at så sjeldne og verdifulle biler ikke blir restaurert. På den andre siden synes jeg også at den tilstanden bilen er i nå forteller en historie, og selv om det kanskje er aldri så dobbeltmoralsk så sitter jeg selv på det synet om at det er greit, såfremt den ikke forfaller videre. Lambghini Islero? Det er selvsagt korrekt Lenke til kommentar
warpig Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Kanskje litt småekkel. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Siden det antakelig ikke er en Land Rover, kan det være en Honda? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Jepp. Regner med at du også har modellbetegnelsen liggende? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, men jeg overlater det til andre å komme med den siden jeg ikke har noe bilde på lur. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Det tok satans lang tid å finne ut av, men riktig svar på være Honda Crossroad. Nesten svett av all surfingen Lenke til kommentar
warpig Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Jepp, sjelden bil ville jeg tro. Jeg har selv aldri sett bilen og jeg vet kun om den gjennom Land Rover. Kan tenke meg at dette er et kapittel til irritasjon både for Honda- og Land Rover-entusiaster. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Står ingenting om den på blandt annet wikipedia. Den er ikke med på "lanserings-kartet" av honda-bilene heller. Bare den nye, som jeg tror er en konsept. Ny bil kommer straks. Edit: Endret 24. mars 2008 av rublings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå