Mythos Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er ikke Bel Air, men særlig vanskelig burde den ikke være. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er vel en av de russiske "amerikanerkopiene"? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Er vel en av de russiske "amerikanerkopiene"? Njet. Ingen russer. Skiltet med nasjonalitetsmerke og høyreratt burde være nok til å ikke rote seg bort i USA og Russland. Endret 19. mars 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Må si jeg heller mot Cresta Vauxhall Cresta stemmer. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Skiltet med nasjonalitetsmerke og høyreratt burde være nok til å ikke rote seg bort i USA og Russland. Nåja. Russland er et svært land, og delene i Asia har en tradisjon for å importere brukte og gamle biler fra Japan. Dessuten har det også blitt laget noen modeller med høyreratt i disse delene av landet og. Kanskje ikke så relevant i dette tilfellet, men hadde uansett lyst til å nevne det. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Siden jeg ikke har noe bil på lager, så er det fritt frem på råner-dagen Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 volvo 780 bertone coupe? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Siden det ikke ser ut til at det kommer en ny oppgave, legger jeg ut en ny i håp om at den vil holde liv i tråden. Jeg tar derfor en relativt lett bil som jeg regner med at en god del ungdommer kjenener til. Mange av dem burde i hvert fall kjenne til den. Mener man at oppgaven er helt urimelig eller at det i utgangspunktet er urimelig at jeg i det hele tatt legger ut oppgaver som kanskje er urimelige, så er det bare å si fra. Det er ikke så farlig for min del om jeg får beholde oppgaven jeg snek meg til å lage, jeg synes bare det kunne være greit med et gjennopplivningsforsøk. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 PMC Skyline? Jepp, og da står "PMC" i dette tilfellet for Prince Motor Company. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvis noen brenner inne med en kul bil så kom med den, jeg har ikke noe utfordrende og komme med. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Får fortsette med noe enkelt da Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 En Ford Rs200 designet av Filippo Sapino. En herlig klasikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå