Misantropen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 bmp-filformat burde føre til ugyldiggjøring av oppgaven! Som sagt så finner jeg ikke bildet i andre formater. Det er helt kurant å åpne bmp-filer i Windows. Du får få oppgaven i jpg-fil da! hehe... Jeg som håpte du skulle trekke denne grusomme oppgaven! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 1971 Plymouth satellite.. Jepp. http://jalopnik.com/cars/down-on-the-stree...poll-297324.php Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er nok en 71' Plymouth GTX (3. gen) Nei der kom det vist annet svar. Som var riktig. Ettersom hva jeg skjønner er GTX og satellite samme bil. Har ihvertfall finni bilder av begge, og flere steder står det Satellite/GTX som om det skulle vert samme bil. Dette gjelder kun 71' modellen av GTX. De har samme karrosseri. Endret 7. mars 2008 av exin89 Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ettersom hva jeg skjønner er GTX og satellite samme bil. Har ihvertfall finni bilder av begge, og flere steder står det Satellite/GTX som om det skulle vert samme bil. Dette gjelder kun 71' modellen av GTX. De har samme karrosseri. Både Road Runner, Satellite og GTX delte samme karosseri dette året, det stemmer. Det er likevel ikke samme bilen. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva vant jeg forresten? Sjansen til å legge ut en ny oppgave. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva vant jeg forresten? Hahaha Det var dagens! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva vant jeg forresten? Sjansen til å legge ut en ny oppgave. Gir deg ansvaret. må stikke nå Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 siden jeg fikk lov av Warpig, tar jeg denne... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Og her kommer en ny. Lett for de som har sett den før, men kanskje ikke for andre. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ser veldig engelsk ut også ser det ut som at felgene var dyrere å lage enn bilen Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den er ikke engelsk. Og det var vel heller ikke en særlig dyr bil... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Obs: Jeg rekker nok ikke å svare før i morgen ettermiddag, smør dere med tålmodighet. Endret 8. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) en Laforza Rayton Fissore Magnum 4x4? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor wild guess Endret 9. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 er den. så du kan sikkert bare poste en ny. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 en Laforza Rayton Fissore Magnum 4x4? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor wild guess ... Og jeg som hadde håpet på at folk trodde det var en hevet Fiat Uno. Du får vel få riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå