Svinks Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilket av landene er riktig: USA, der Dodge kommer fra, eller England som Jensen kommer fra? Eller er jeg på jordet nå? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilket av landene er riktig: USA, der Dodge kommer fra, eller England som Jensen kommer fra? Eller er jeg på jordet nå? Ops, leste visst litt feil. USA er riktig land. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 bmp-filformat burde føre til ugyldiggjøring av oppgaven! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) bmp-filformat burde føre til ugyldiggjøring av oppgaven! Som sagt så finner jeg ikke bildet i andre formater. Det er helt kurant å åpne bmp-filer i Windows. Du får få oppgaven i jpg-fil da! Endret 7. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Chevy Chevelle SS eller noe? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nope. Et hint kan være å se på emblemet på panseret. Det lages ikke biler med merkenavnet mer. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Plymouth Cuda?? eller Plymouth Barracuda??? Endret 7. mars 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tenker vi mer i romfartsbaner er vi innpå noe. Ingen av de overnevnte modellene har "kraftpølser" på panseret. Plymouth er dog riktig. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 1971. Nå vet vi jo også hvor Audi har hentet inspirasjon fra. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) 1971 Plymouth Hemi Cuda? Endret 7. mars 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 1971 Plymouth Hemi Cuda? Nei. Det finnes verken en bil med navnet Hemi Cuda eller Cuda. Bilen har fått navnet Barracuda og verstingmodellene var merket cuda. Hemi Cuda er for understreke at bilen ble levert med Hemi-valget. Dette er for øvrig en langt større bil (lengdemessig), mens Barracudaen sitter på et e-chassis sitter denne på et b-chassis. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er Plymouth Roadrunner lenger enn Barracuda? PS: Det ligner ikke fronten på fullsize-bilen deres fra den tida, Fury. Og jeg utelukker GTX, da den i likhet med andre Plymouther fra den tida hadde panser som stoppet 3-4" bak grillen, og det tror jeg ville gått fram av bildet selv om den er litt demontert. PPS: Jeg ser Fanboy har foreslått Road Runner lenger oppe, så da trekker jeg forslaget om at det er Bippe Stankelbein. Endret 7. mars 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Carman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) da finner jeg ingen flere Plymouth fra 1971 som ligner... Endret 7. mars 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er Plymouth Roadrunner lenger en Barracuda? I utgangspunktet skal den være det, men Barracudaen kan skilte med større bredde. E-platformen (riktigere det enn chassis egentlig) er forkortet og bredere versjon av a-platformen. Tenk på hintet mitt om romfart. Bilen har blitt skutt opp i rommet etter det jeg vet, men ut ifra navnet skulle man tro at det var tilfellet. Endret 7. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 sikker på at det ikke er en sånn her Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jepp. Legg merke til panseret blant annet. Kan vel nevnes at den ellers deler mange designelementer (vel, for å si det mildt). Endret 7. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) 1971 Plymouth satellite.. Endret 7. mars 2008 av PUA Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 nei!! , fean jeg som visste nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå