warpig Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kan vel føye meg inn i rekken blant de som mistenker bilen for å være et Hooper-verk. http://www.daimler.co.uk/daimlermodels/html/db18_empress.htm http://www.daimler.co.uk/daimlermodels/html/db18_empress.htm Relativt likt? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Etter et par nye søk, forlater jeg forslaget mitt om Hooper. De er så like disse engelske karosserimakerne rundt 1950. Jeg tror nå det må være Park Ward. Og at det er en Bentley Mk6 fra ca 1951 (+/- to år) EDIT: Jeg legger inn bilde av en to-dørs variant, som er er svært lik. Endret 1. mars 2008 av perjohan Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 ikke noe jeg har sett hittil som er riktig... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Mulig å få enkelte hint? Som PerJohan ganske så riktig påpekte ser svært mange biler fra det tiåret ganske så like ut. Var ofte pynt og juggel som skilte dem ad, fremfor faktiske karosseriforskjeller. Så noen fine hint hadde sannelig vært på sin plass. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 prøver det først.. kommer mer snart... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 ingen har svart på over et døgn, hva mener du med 'prøver det først'? Kan du gi oss et land? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) bilmerke er britisk... Endret 2. mars 2008 av Carman Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Armstrong Siddeley Sapphire 346 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 nei faen mythos , hvis jeg kjenner deg rett har du visst det hele tiden , det har jeg også, var tenkt å svare på den nå ,men så hadde du visst allerede gjort det Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Mythos har nok garantert visst riktig svar hele tiden, men bare latt oss tulligner svaie rundt med diverse tåpelige forslag. Imponerende å ha slik stor kunnskap om biler som for meg er helt uinteressante. Håper for all del neste oppgave er om etterkrigsbiler. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Neida, jeg visste ikke hva det var før jeg plutselig fant den. her er en sjeldenhet produsert i 114 eksemplarer i diverse karosserivarianter. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Gordon-Kebble - eller i hvert fall samme utgangspunkt EDIT: Er nok ikke helt riktig. Jeg skriver først og sjekker etterpå... Endret 2. mars 2008 av perjohan Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg kan ikke unngå å legge merke til at 114 eksemplarer er nøyaktig likt produksjonsnummeret av Fiat 8v. Denne er produsert i utallige karosserivarianter (selvfølgelig ikke mer enn 114, har jo visse begrensinger sånn sett). Snakker vi tilfeldigheter eller ligger det noe mer bak her? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 tror nok warpig har rett i det http://content.answers.com/main/content/wp...inettaCoupe.jpg Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Fiat 8V er korrekt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Flott, da lar jeg sjansen til å lage ny oppgave gå videre ... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Litt lett kansje men... xD Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Det er vel en Allard P1, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor oppgaven er så fryktelig lett. Selv om grillen er noe "markant" så er det jo over førti år siden noen biler fra Allard kom på markedet. Endret 3. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Det er vel en Allard P1, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor oppgaven er så fryktelig lett. Selv om grillen er noe "markant" så er det jo over førti år siden noen biler fra Allard kom på markedet. Du kunne jo bare lakt ut en ny med en gang... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Du kunne jo bare lakt ut en ny med en gang... Joda, jeg kunne nok ha gjort det, men det har seg slik at rubblings har sendt en personlig melding (pm?) der han foreslå at han kunne få lage neste oppgave. Jeg lot han få viljen sin, så du får se mot den kanten for nye oppgaver. Gled dere ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå