Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter et par nye søk, forlater jeg forslaget mitt om Hooper. De er så like disse engelske karosserimakerne rundt 1950. Jeg tror nå det må være Park Ward. Og at det er en Bentley Mk6 fra ca 1951 (+/- to år)

EDIT: Jeg legger inn bilde av en to-dørs variant, som er er svært lik.

post-80846-1204387938_thumb.jpg

Endret av perjohan
Lenke til kommentar

Mulig å få enkelte hint? Som PerJohan ganske så riktig påpekte ser svært mange biler fra det tiåret ganske så like ut. Var ofte pynt og juggel som skilte dem ad, fremfor faktiske karosseriforskjeller.

Så noen fine hint hadde sannelig vært på sin plass.

:D

Lenke til kommentar

Mythos har nok garantert visst riktig svar hele tiden, men bare latt oss tulligner svaie rundt med diverse tåpelige forslag. Imponerende å ha slik stor kunnskap om biler som for meg er helt uinteressante. Håper for all del neste oppgave er om etterkrigsbiler.

:D

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke unngå å legge merke til at 114 eksemplarer er nøyaktig likt produksjonsnummeret av Fiat 8v. Denne er produsert i utallige karosserivarianter (selvfølgelig ikke mer enn 114, har jo visse begrensinger sånn sett). Snakker vi tilfeldigheter eller ligger det noe mer bak her?

Lenke til kommentar
Du kunne jo bare lakt ut en ny med en gang...

Joda, jeg kunne nok ha gjort det, men det har seg slik at rubblings har sendt en personlig melding (pm?) der han foreslå at han kunne få lage neste oppgave. Jeg lot han få viljen sin, så du får se mot den kanten for nye oppgaver. Gled dere ...

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...