warpig Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hadde relativt flaks med den, Mitsubishi og Mahindra er de eneste fabrikantene av egne jeep-versjoner som jeg kjenner til, og når du nevnte Peugeot og Diesel måtte det være Mahindra ut ifra hva jeg visste. Denne tror jeg kan vise seg å være en skikkelig nøtt. Endret 26. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er den kamuflert, eller ser den virkelig slik ut? Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Speil, baklykter og felger ser ut til å være hentet fra GM.. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Bilen ser nok slik ut, og den er svært, svært sjelden. Den er faktisk så sjelden at dette er det eneste bildet jeg har greid å oppdrive av den. Mye av bilens mekanikk er basert på monza, så det er vel ikke usannsynlig å tenke seg til at den har lånt flere deler fra GM. Endret 26. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
warpig Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kan si såpass som at bilen er bygd 1976. Ved hjelp av dette greide i hvert fall jeg å finne igjen bilen når jeg skulle bruke den til oppgaven her. Nevner jeg også at bilen er bygd Sam Tafoya burde dette gå greit. (Skal ut å reise i morra så oppgaven må avsluttes innen tolv ca.) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Denne tror jeg kan vise seg å være en skikkelig nøtt. Wow. Det er ikke ofte jeg ler spontant av et bildesign, men der er det noen som virkelig har lekt seg. Har denne vært kjørt av en superhelt i en eller annen film eller TV-serie? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Google sier: Tafoya Caballero STX 2800 Den var ikke særlig lekker... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Denne tror jeg kan vise seg å være en skikkelig nøtt. Wow. Det er ikke ofte jeg ler spontant av et bildesign, men der er det noen som virkelig har lekt seg. Har denne vært kjørt av en superhelt i en eller annen film eller TV-serie? Ganske stilig, ikke sant. Har flere slike biler lagret på pc-en. For å være ærlig så kan jeg ikke nevne en eneste person jeg vet som har kjørt den, jeg kan heller ikke finne et bilde av noen. Grunnen til at jeg kjenner til denne bilen er at bilblad jeg plukka med meg en gang kjørte en artikkel på den. Filosofien til "designeren" bak bilen var at ingen kanter skulle være runde, og ingen sirkler skulle fullføres. Google sier: Tafoya Caballero STX 2800 Den var ikke særlig lekker... Fullstendig riktig. På begge punktene. EDIT: Nå er vel aldri kanter runde uansett, har vel noe med naturen til kanter å gjøre. Jeg regner likevel med at de fleste skjønte hva jeg ville frem til. Endret 26. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kan jo fortsette i avd for "mindre lekkert": Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Peugeot 403 pickup. Sett fra den vinkelen, gjenkjenner man ikke så lett bilen til Columbo. Endret 27. februar 2008 av Svinks Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Riktig^^ Sett fra en annen vinkel: Endret 27. februar 2008 av jon67 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Sånn hadde jeg veldig lyst på da jeg var 17 år: Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det er en Renault 17 (ikke 15, den hadde ikke "ribbene", men vanlig siderute bak) EDIT: Årsmodell ca 1972 Endret 27. februar 2008 av perjohan Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Det er en Renault 17 (ikke 15, den hadde ikke "ribbene", men vanlig siderute bak) EDIT: Årsmodell ca 1972 Fullstendig korrekt. Ribbene, som bare dekket vinduet til baksetete, men liksom så ut som luftinntak på en midtmotorbil, var med på å gjøre den kjempetøff. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da prøver jeg en som er enda eldre enn den forrige: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Fiat 600 basert coupe med karosseri fra Viotti. 1959 modell. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Fiat 600 basert coupe med karosseri fra Viotti. 1959 modell. Perfekt! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Denne har nok vert med før, men jeg finer ikke på noe bedre... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du har rett, den var ikke vanskelig. Jeg kan ikke dy meg for å skrive at han som eier akkurat denne, heter Greg. Og det er ikke en lastebilvariant, om noen tror det. Bortsett fra det, skal jeg la noen andre komme med det rette svaret, siden jeg nylig har lagt ut et bilde. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg synes ikke den var lett. Bortsett fra at den sannsynligvis er amerikansk, har jeg null ide om hva jeg skal leite etter. Om det er samme grunn til at alle andre er stille, vet jeg ikke. Men dersom dette ikke er en pickup truck, hva er det baki der? V18-motor? Boblebad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå