Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Hadde relativt flaks med den, Mitsubishi og Mahindra er de eneste fabrikantene av egne jeep-versjoner som jeg kjenner til, og når du nevnte Peugeot og Diesel måtte det være Mahindra ut ifra hva jeg visste.

Denne tror jeg kan vise seg å være en skikkelig nøtt.

post-81549-1204061096_thumb.jpg

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilen ser nok slik ut, og den er svært, svært sjelden. Den er faktisk så sjelden at dette er det eneste bildet jeg har greid å oppdrive av den. Mye av bilens mekanikk er basert på monza, så det er vel ikke usannsynlig å tenke seg til at den har lånt flere deler fra GM.

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Denne tror jeg kan vise seg å være en skikkelig nøtt.

Wow. Det er ikke ofte jeg ler spontant av et bildesign, men der er det noen som virkelig har lekt seg. :D

Har denne vært kjørt av en superhelt i en eller annen film eller TV-serie?

Ganske stilig, ikke sant. Har flere slike biler lagret på pc-en. For å være ærlig så kan jeg ikke nevne en eneste person jeg vet som har kjørt den, jeg kan heller ikke finne et bilde av noen. Grunnen til at jeg kjenner til denne bilen er at bilblad jeg plukka med meg en gang kjørte en artikkel på den. Filosofien til "designeren" bak bilen var at ingen kanter skulle være runde, og ingen sirkler skulle fullføres.

Google sier: Tafoya Caballero STX 2800

Den var ikke særlig lekker...

Fullstendig riktig. På begge punktene.

:)

EDIT: Nå er vel aldri kanter runde uansett, har vel noe med naturen til kanter å gjøre. Jeg regner likevel med at de fleste skjønte hva jeg ville frem til.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...