Mythos Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke den mest vellykkede hekken fra denne produsenten... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Det er slike biler jeg ikke har peiling på x] Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Italiensk i alle fall.. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Er dette en Lamborghini 350GTV? Tidenes første Lamborghini. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Er dette en Lamborghini 350GTV? Tidenes første Lamborghini. Det er strengt tatt en 350GT, men de er ganske like bakfra så du går videre... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Er dette en Lamborghini 350GTV? Tidenes første Lamborghini. Det er strengt tatt en 350GT, men de er ganske like bakfra så du går videre... Jada. Sånn jeg har forstått var GTV konsept-bilen til GT. Jeg vet vi ikke skal ta med konseptbiler og slikt i denne serien, men designspråket til "merket" skinner såpass godt igjennom at jeg tror det går greit i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Det minner litt om bilen til han karen her: Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Femi bil altså? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 tipper det er en renault eller peugeot Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Mythos: tilfeldig at du nevnte det, jeg fant nettop dette bildet av bilen... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Femi bil altså? Femi?? Du kan umulig være gammel nok til å ha vokst opp med Simon Templar i detektimen på fredagskveldene. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 det er ikke en kjent figur for meg om det er det du skal frem til... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 det er ikke en kjent figur for meg om det er det du skal frem til... Det jeg egentig ville fram til er at jeg tror det er en slags konsept modell til Volvo P1800E. Jeg vet jeg har sett bildet før, men har ikke giddet å google for å finne ut om jeg har rett. Helgenen (Simon Templar) kjørte som kjent en Volvo P1800. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 det er ikke en kjent figur for meg om det er det du skal frem til... Det jeg egentig ville fram til er at jeg tror det er en slags konsept modell til Volvo P1800E. Jeg vet jeg har sett bildet før, men har ikke giddet å google for å finne ut om jeg har rett. Helgenen (Simon Templar) kjørte som kjent en Volvo P1800. Hva har Simon Templar med den figuren å gjøre? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hva har Simon Templar med den figuren å gjøre? http://www.simontemplar.com/ http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Templar Endret 23. februar 2008 av Mythos Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jepp, Mythos. Du har helt rett i at dette er konseptbil for volvo, selv om "merket" (legg merke til "") jeg skulle frem til var Frua (designeren bak konseptet) Rocket. Bilen ble avvist som for futuristisk. En morsom ting angående Simon Templar er jo at selskapet bak serien egentlig ønsket å bruke en Jaguar e-type, dette var ikke Jaguar spesielt interessert i og Volvo benyttet sjansen med P1800. tronni_87: Haha. :!: Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er bare kort innom, og har ikke tid til å finne nytt bilde nå. Førstemann til mølla kan legge ut bilde. Lenke til kommentar
k0n Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Disse folkene ble veldig redde og måtte finne ut hvilken bil det var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå