Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg viste ikke noe om denne bilen. Det er en concept bil vist på Salon de Genève i 1992 ser jeg når jeg fikk lest mere om den.

Morro, men er det mulig å få link til denne siden? Aldri sett denne bilen før, men den så jo temmelig "spacea" ut.

:dontgetit:

Edit: Glem det, trodde du ga svaret nå jeg ... Hvis oppgaven fortsatt gjelder skal du selvfølgelig ikke gi ut noen link. :p

Edit2: De La Chapelle MPV-limosine konsept var det jeg fikk ut av informasjonen. Jeg er vel for øvrig enig i at du kanskje burde lage en ny oppgave. Jeg søkte bare i Google og første svar jeg fikk opp var riktig (gjenstår jo kanskje å se), og da forsvinner jo litt av morroa.

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Pobeda (muligens soviet først) er hva jeg tenker på. Men noen ting er feil i forhold til Pobeda-modellen følel jeg.

En lignende modell ble i hvert fall laget i "limetid production run", der man tok å baserte den på en Pobeda-modell. Hilket navn den gikk under aner jeg ikke, og jeg tror heller ikke det er denne grunnet noen små forskjeller ut fra hva jeg husker.:hmm:

Sugga er jo kjent for å gjøre det samme med en del volvoer.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...